Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات زیادی پیرامون حضور یک مربی کنار شفر در کادر فنی آبی پوشان شنیده می شد.

طرفداری- روز گذشته وینفرد شفر در نشستی با امیر حسین فتحی شرکت کرد و پیرامون مباحث مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش فارس، در این نشست سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جباری و حضور وی در دیدار دوستانه استقلال مقابل منتخب آکادمی و دلایل این موضوع از شفر سوالاتی پرسید که سرمربی استقلال اعلام کرد خود جباری در تماس با وی خواستار حضور در محل بازی دوستانه بوده و پیشنهادی به وی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکایت باشگاه استقلال از ساناک و اینکه این باشگاه خواستار فسخ قرارداد این مربی و روشن شدن وضعیتش از طریق فیفا شده شایعات زیادی پیرامون حضور یک دستیار در کنار شفر مطرح شد که در این بین نام جباری بیش از همه گزینه‌ها در رسانه‌ها پیچید ولی در نشست روز گذشته این موضوع منتفی شد و باشگاه استقلال با توجه به اینکه جباری مدرک مربیگری ندارد به شفر اعلام کرد حضور جباری در این شرایط کمکی به استقلال نخواهد کرد.

این در حالی است که جباری ۲ روز پیش اعلام کرد شفر از او خواسته تا به استقلال برود ولی ظاهرا سرمربی استقلال در جلسه روز گذشته این موضوع را رد کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال