Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:18:31 GMT

مهند علی خطرناک ترین مهره رقیب ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۷۲۵۰

اصلی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 دیشب در ادامه بازی های تدارکاتی موفق شد سعودی ها را در ریاض متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، عراق در شرایطی عربستان را در مقابل تماشاگرانش در ورزشگاه ملک فهد متوقف کرد که قبل از این بازی با نتیجه پرگل 4-0 به آرژانتین باخته بود. در این بازی سرکو کاتانچ اسلوونیایی در غیاب بشار رسن ستاره جان و داغدار خود فاصله چندانی با برد نداشت اما گل وقت های تلف شده مهاجم تعویضی عربستان کار را خراب کرد تا تساوی 1-1 در پایان بازی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوای از تمام نتایج فنی که تماشای این بازی می توانست برای کادر فنی تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا 2019 داشته باشد یک نکته بسیار مهم نیز در دل خود داشت آن هم رونمایی از خطرناک ترین مهره تهاجمی عراقی ها بود، بازیکنی که با گلزنی به عربستان تعداد گل های ملی به ثمررسیده خود در سال 2018 را به عدد 5 رساند تا زهردارترین مهاجم این کشور لقب بگیرد.


براساس آماری که سایت استادالدوحه منتشر کرد مهند علی مهاجم شماره 10 عراق و زننده تک گل این تیم برابر عربستان پیش از این چهار بار در سال 2018 میلادی با پیراهن تیم ملی موفق به گلزنی شده بود تا رده چهارم زهردارترین مهاجم عرب زبان را به خود اختصاص دهد که با گلزنی مقابل سعودی ها این بازیکن تعداد گل های خود را به عدد 5 رساند تا یک پله در جدول بهترین مهاجمان ملی دنیای عرب صعود کند.


مهند علی پدیده 18 ساله عراقی ها با گلزنی مقابل عربستان به عنوان بازیکن تعویضی به رکورد فوق العاده 5 گل در 8 بازی ملی رسید تا در اولین سال دعوت به اردوی بزرگسالان تمامی نگاه ها را به خود معطوف کند. بازیکنی که سرکو کاتانچ با ایمان به توانایی های او پیراهن شماره 10 عراق را در اختیارش قرار داد تا بسیاری از او به عنوان جانشین خلف یونس محمود ستاره سال های نه چندان دور این کشور نام ببرند.


این مهاجم یک متر و 86 سانتی متری متولد بغداد در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در باشگاه الکهربا بازی می کند اما با توجه به قرارداد بلند مدتی که با الشرطه این کشور دارد در زمستان باید دوباره راهی این باشگاه شود. مهند علی با درخشش در این فصل یکی از بازیکنانی است که مشتریان زیادی در بین تیم های حاشیه خلیج فارس همین طور کشورهای اروپایی دارد.

 

عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ