Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید احد یوزباشی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با احتکاردر چند ماه اخیر، یک انبار برنج خارجی در یکی از انبارهای تبریز کشف و ضبط شده بود که پس از بررسی‌های لازم، حکم آن صادر و اجرایی شد.

 

وی افزود: وزن برنج‌های کشف شده بیش از چهار هزار تن و ارزش اولیه آن مبلغ 302 میلیارد ریال بوده  است که علاوه بر ضبط این مقدار،  به میزان 10 درصد از ارزش اولیه این کالای احتکار شده معادل 30 میلیارد ریال، حکم جریمه برای محتکر صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوزباشی بیان کرد: برنج‌های کشف شده با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به زودی در فروشگاه‌های استان توزیع و عرضه خواهد شد.

 

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: باتوجه به زیاد بودن مقدار برنج احتکار شده، این کالا به صورت تدریجی به بازار تزریق خواهد شد تا به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.

 

گفتنی است؛ با پرداخت کردن جریمه توسط صاحب کالا حکم آن اجرا و پرونده احتکار برنج چهار هزار تن بسته شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی برنج تعزیرات کشف و ضبط وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی اضافه شد.

در فهرست قبلی دانه‌های روغنی مَشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی بود اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

کد خبر 6097903

دیگر خبرها

  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • (تصاویر) فصل نشا برنج
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • (تصاویر) نشاکاری برنج در گیلان
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • رهاسازی آب سد سفیدرود
  • عکس/ نشاء برنج در گیلان
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!