Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نخست لیگ دسته اول فوتبال روی میز کشور که با شرکت ۱۱ تیم در اراک جریان داشت پس از دو روز رقابت، در پایان تیم منتخب آباده شیراز مقام نخست را کسب کرد، تیم صبای تهران نایب قهرمان شد و باشگاه آسیا اراک و ستارگان مازندران به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

به گزارش مهر، همچنین مسابقات رنکینگ فوتبال روی میز قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات رنکینگ فوتبال روی میز کشور با هدف شناسایی نفرات برتر برای حضور در تیم ملی در دو بخش دوبل و انفرادی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

رقابت ها در دو بخش دوبل با شرکت ۴۸ تیم و بخش انفرادی با حضور ۱۰۴ ورزشکار پیگیری شد. در پایان رقابت ها، در بخش انفرادی علی شیر محمدی از زنجان، امیرحسین مطیعی از تهران و شهاب مومنی از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش دوبل هم، علی شیرمحمدی و عمار عزیزی از زنجان اول شدند، حسین امینی و امید عبدی از تهران به نایب قهرمانی دست یافتند و مرتضی سرافرازی و امید سرافرازی از تهران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر فوتبال روی میز کشور با شرکت ۱۳ تیم از امروز در اراک آغاز شد.

کد خبر 4431600

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش استان مرکزی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر