Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مستندی از تجمع اعتراضی دانشجویان، مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در این دانشگاه را تولید و منتشر کرد.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مستندی از تجمع اعتراضی دانشجویان، مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در دانشگاه تهران را با عنوان هیس دانشجو فریاد نمی زند تولید و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشجویان دانشگاه تهران همزمان با حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سالتحصیلی دانشگاهها در این دانشگاه ضمن اعتراض نسبت به عدم اختصاص تریبون به نمایندگان تشکل های دانشجویی با سر دادن شعارهایی نسبت به عملکرد اقتصادی و سیاست خارجی دولت انتقاد کردند.

 

دانشجویان دانشگاه تهران با شعارهای مرفهان بی درد، مایه ننگ ملت، این است صدای ملت، نه اختلاس، نه ذلت، تورم، گرانی، پاسخگو باش روحانی، برجام، CFT، مایه ننگ ملت، وزیر سرمایه دار، نمی خواهیم، نمی خواهیم، مسوول بی کفایت، بسه دیگه خیانت، دانشگاه پادگان نیست، اصلاح اقتصادی، نه تسلیم سیاسی، آمریکا رو رها کن، فکری به حال ما کن، مسوولین مرفه، مایه ننگ ملت.:فتنه گر حیا کن، مستضعف رو رها کن، بیکاری، گرانی، جواب بده روحانی، نه شرقی، نه غربی، نبرد علیه دزدی، برجامو پله کردن، مردمو ذله کردن و ننگ ما، ننگ ما، مسوول بی درد ما از رئیس جمهور استقبال کردند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مستندی از تجمع دانشجویان در مقابل محل سخنرانی رئیس جمهور در این دانشگاه را با عنوان هیس دانشجو فریاد نمی زند تولید و منتشر کرده که شما را به دیدن این مستند دعوت می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان