Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام‌نویسی از عاشقان حسینی پس از مشخص شدن هزینه ویزای اربعین چهارم مهرماه از طریق سامانه سماح آغاز شد.

در ابتدا هزینه ویزای اربعین ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان پیش بینی‌ شد، اما پس از نوسانات قیمت دلار این هزینه به ۳۸۶ هزار تومان افزایش یافت. سپس با کاهش قیمت ارز زائران در سامانه سماح ویزای اربعین را ۳۷۱ هزار تومان پرداخت کردند که در نهایت با پیشنهاد بانک مرکزی و موافقت رئیس جمهور، هزینه ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی به ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید محمدی رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح، اظهار داشت: تا صبح امروز ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه امسال در ۲۴ مرکز صدور ویزای اربعین صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون ویزای ۵۰۰ هزار زائر اربعین صادر شده است که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین پیش‌بینی می‌کنیم تعداد زائرانی که در سامانه سماح نام‌نویسی می‌کنند، افزایش یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی درباره اختلال سامانه نسخ الکترونیک سازمان بیمه سلامت که منجر به بروز مشکل در دسترسی مردم به داروها و خدمات سلامت شده، نسبت به رفع مشکلات سامانه نسخ الکترونیک در روزهای آینده ابراز امیدواری و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان هفته مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت یک سامانه با وسعت زیاد است و تنوع خدماتی زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: قبل از به روزرسانی زیرساخت‌ها، به مطب ها و داروخانه‌ها اعلام کردیم که کندی در سیر جابجایی سامانه‌ها وجود خواهد داشت. اگر در داروخانه‌ یا مراکز درمانی نسخه کاغذی را قبول نکردند یا خدمات به صورت آزاد محاسبه شود این هزینه را بیمه سلامت به عنوان هزینه‌های متفرقه به بیماران پرداخت خواهد کرد‌.
 لازم به ذکر است  خبرگزاری تسنیم چند روز پیش طی گزارشی از بروز اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت خبر داده بود؛ در پی این گزارش، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در روز 27 فروردین ماه اعلام کرد که بخش عمده مشکلات مربوط به این سامانه طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد اما با گذشت این مدت، هنوز بیماران مجبور به مراجعه مجدد به پزشک و درخواست نسخه کاغذی و ارائه نسخ کاغذی به داروخانه‌ها هستند که این موضوع علاوه بر افزایش مرداخت از جیب مردم، موجی از نارضایتی را در بیماران ایجاد کرده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره