Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:32:54 GMT

انصراف گوگل از نشست ریاض

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۷۶۸۷

انصراف گوگل از نشست ریاض

شرکت گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد دایان گرین از مدیران این شرکت در نشست سرمایه گذاری آینده که قرار است ۲۳ اکتبر در ریاض آغاز به کار کند شرکت نخواهد کرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم آرجون پانچادار نوشت، شرکت گوگل روز دوشنبه به تازه‌ترین شرکتی تبدیل شد که از حضور در یک نشست سرمایه گذاری در عربستان سعودی کناره گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار شناخته شده سعودی که برای واشنگتن پست کار می‌کرد و منتقد سیاست‌های عربستان بود، فشار‌ها بر این کشور افزایش یافته است. وی آخرین بار در هنگام ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مشاهده شد.

گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد دایان گرین از مدیران این شرکت در نشست سرمایه گذاری آینده که قرار است بیست و سوم اکتبر در ریاض آغاز به کار کند شرکت نخواهد کرد. گرین به هیچ علتی برای تصمیم خود اشاره نکرد و سخنگوی این شرکت هم از بیان جزئیات آن اجتناب کرد.

دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر نیز به خاطر نگرانی از ناپدید شدن خاشقجی اعلام کرد در نشست سرمایه گذاری ریاض شرکت نخواهد کرد.

این در حالی است که گوگل اوایل امسال اعلام کرد برای افتتاح پنج مرکز نوآوری در عربستان برای آموزش فناوری‌های پیشرفته با این کشور همکاری می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه پاکستان، بن فرحان را در این سفر ۲ روزه رسمی هیئتی متشکل از وزرای کشاورزی، صنعت و معدن، معاون وزیر سرمایه‌گذاری و مقامات ارشد وزارت نیرو و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی همراهی می‌کنند.

وزیر خارجه عربستان قرار است با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر خارجه، فرمانده ارتش پاکستان و همچنین رئیس شورای ویژه تسهیل سرمایه‌گذاری SIFC دیدار کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: این سفر اساساً برای تسریع و پیگیری توافقات اخیر میان محمد شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دیدار اخیر آنان در مکه مکرمه در راستای تقویت همکاری‌های اقتصادی دوجانبه انجام می‌شود.

منابع خبری در پاکستان گزارش دادند که یکی دیگر از اهداف سفر وزیر خارجه سعودی فراهم کردن مقدمات سفر آتی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود
  • گوگل با وزارت دفاع رژیم صهیونیستی قرارداد دارد