Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بهبهان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) طبق روال سال های قبل مردم شهرستان بهبهان در سالروز شهادت امام هشتم(ع)، مسیر مساجد و امام زادگان بهبهان و منصوریه را تا مسجد تاریخی و قدمگاه متبرک حضرت رضا(ع) با پای پیاده طی می‌کنند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان" محمد حری در نشست هماهنگی پیاده‌روی قدمگاه امام‌رضا(ع) اظهار داشت: مسیر حرکت حضرت امام رضا (ع) در ایران و منازل و قدمگاه های بین راه نزد مردم ما بسیار اهمیت داشته و یکی از این قدمگاه ها طبق اسناد تاریخی مسجد تاریخی شهر ارجان است که تقریبا در هشت کیلومتری شمال بهبهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که حضرت امام رضا(ع) از مدینه به سمت طوس در حرکت بودند شب را در مسجد جامع بکان اتراق نموده و بدین جهت این مکان را  قدمگاه آن حضرت می نامند.

فرماندار بهبهان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) طبق روال سال های قبل مردم شهرستان بهبهان در سالروز شهادت امام هشتم(ع)، مسیر مساجد و امام زادگان بهبهان و منصوریه را تا مسجد تاریخی و قدمگاه متبرک حضرت رضا(ع) با پای پیاده طی میکنند که از دو ماه پیش در تلاش برای فراهم کردن مقدمات این آیین با ارزش بودیم.

فرماندار بهبهان بیان کرد : مسیر پیاده روی پس از برگزاری چندین جلسه به تشخیص اعضای محترم شورای تامین شهرستان و با حضور امام جمعه محترم شهرستان پس از شنیدن نظرات و دیدگاه های اهالی فرهیخته شهر منصوریه، طبق روال سالهای قبل همان مسیر جاده ولایت (جاده سیمان)  انتخاب شد.

وی گفت: وظیفه ما آماده کردن زیرساخت لازم برای اجرای باشکوه آیین مردمی پیاده روی قدمگاه است و تاکید ما بر این است که جنبه مردمی این حرکت عظیم حفظ شود.

محمد حری عنوان کرد : شش کمیته شامل  امنیتی ، ترافیکی، حمل و نقل ، پشتیبانی ، امداد و نجات و فرهنگی در کنار اقشار مختلف مردم و ارادتمندان به حضرت ثامن الحجج (ع) تشکیل  و در حال برنامه ریزی برای اجرای شایسته و باشکوه آیین مردمی پیاده روی قدمگاه  هستند.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر