Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، حسین ذالفقاری شامگاه دوشنبه در خصوص ارز اختصاصی به زوار اربعین امسال اظهار داشت: ارز  زائران اربعین امسال به صورت " دینار " پرداخت می‌شود و بانک‌های نجف، کربلا و بغداد در کشور عراق امر تخصیص ارز" دینار"  به زائران اربعین حسینی را انجام و دراین راستا هماهنگی‌های لازم معمول شده است.

معاون امنیتی وزیر کشور به بانک‌های عامل در کشور اشاره کرد و افزود: ‌بانک‌های ملی، پارسیان و توسعه و تعاون اسلامی در شعب 5 گانه خود در مرزهای سه گانه آماده پرداخت ارز به صورت دینار به زائران اربعین حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تردد  55 درصد زائران برای انجام آئین اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران  افزود: اقدامات خوب و قابل قبولی در ابعاد مختلف برای  برگزاری همایش پیاده روی اربعین  انجام و نشان از تلاش و برنامه یک‌ساله  مسئولان  در استان ایلام است.

وی فعالیت 20 دفتر کنسولگری عراق در کشور یکی از اقدامات مهم جهت تسریع در اخذ روادید برای زائران دانست و تصریح کرد: زائران بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند و برای کنترل زائران بدون ویزا و مدارک قانونی لایه های کنترلی مختلفی در نظر گرفته شده است.

ذلفقاری به انجام طرح‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی در کشور اشاره کرد و افزود: تمام هماهنگی‌ها در کشور عراق در لایه‌های مختلف برای تامین امنیت زائران صورت گرفته است.

استفاده  حداکثری از ظرفیت ناوگان عمومی حمل و نقل عمومی برای جا به‌ جایی زائران درمرزهای سه گانه از اقدامات دیگر انجام شده جهت ارائه خدمات به زائران حسینی  از عناوین مطرح شده توسط معاون امنیتی وزارت کشور بود که خاطر نشان کرد: حضور ناوگان حمل و نقل عمومی ایران در خاک عراق با هماهنگی طرف عراقی و به صورتی است که به اقتصاد مردم عراق لطمه وارد نشود در حال هماهنگی است و زائران از ترمینال برکت به پایانه مرزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری انجام می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۸۰ تومانی به ۴,۳۵۰ رسیده بود، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۵ درصد) به ۴,۳۳۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۷۳ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۰۶۸ دینار عراق.

منبع: رکنا

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳