Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در حادثه کودک آزاری در مدرسه معین تهران و به دنبال شکایت ناظم این مدرسه (متهم) از بین 6 ولی دانش آموز شاکی، اولیای دو تن دیگر از دانش آموزان به شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد احضار و با حضور در دادسرا، تفهیم اتهام شدند.

به گزارش رکنا، هفتم خرداد امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به 10 سال حبس، 74 ضربه شلاق Whip و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

حالا، ناظم مدرسه معین نیز از اولیای تعدادی از دانش‌آموزان به اتهام ایراد ضرب و توهین در هنگام دستگیری شکایت کرده و این شکایت نیز در دستور کار دادسرا قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، 6 نفر از اولیای دانش آموزان به دادسرا احضار شدند که پیشتر چهار نفر از اولیا در شعبه بازپرسی حضور یافتند و ضمن تفهیم اتهام و اخذ توضیحات، برای سه تن از اولیای دانش آموزان قرار کفالت و برای یک نفر از آنها که اتهام اخلال در نظم عمومی دارد، قرار وثیقه صادر شد.

دو تن از اولیای دانش آموزان نیز طی روزهای گذشته پیرو احضار صورت گرفته، به شعبه بازپرسی رفتند و تفهیم اتهام شدند و برای آنها قرار تامین کیفری صادر شد.

پرونده‌ای هم در همان ابتدا برای مدیر مدرسه معین از باب «عدم نظارت و اعلام جرم Crime به موقع» تشکیل شده بود که در این خصوص تحقیقات شعبه بازپرسی انجام شده و همزمان با تکمیل تحقیقات در ارتباط با اتهامات اولیای دانش آموزان به دادگاه ارسال می شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فضای مجازی شلاق Whip جرم Crime اخبار حوادث دانش آموزان مدرسه اتهام احضار ارشاد عکس تصاویر ایران قتل پرونده فیلم مرد زندگی جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان

در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان و پاره کردن قسمتی از شلوار دانش‌آموزان با قیچی به دلیل استفاده از لباس نامتعارف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد.

رضا سابکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بنده به عنوان مدیر آموزش و پرورش این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم و آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدامات تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیاء دانش‌آموز نسبت به اصلاح پوشش دانش‌آموز اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین به دانش‌آموزان عزیز و اولیاء ایشان اطمینان می‌دهم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

سابکی اضافه کرد: در نهایت از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد افراد خاطی در این حوزه به کمیته تخلفات اداره‌کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند و برخورد جدی با آن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق