Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:22:27 GMT

نماینده والیبال خراسان عازم بازیهای لیگ برتر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۷۷۸۳

نماینده والیبال خراسان عازم بازیهای لیگ برتر شد

مشهد- ایرنا- دبیر هیات والیبال خراسان رضوی گفت: تیم والیبال باشگاه پیام خراسان پس از دو سال به عنوان تنها نماینده این استان در لیگ برتر والیبال کشور فردا مقابل کاله مازندران به میدان می رود.

باقر سلیمان نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم دیروز عازم آمل شد و فردا 25 مهر در نخستین روز بازیهای سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر ایران به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نسیت به وضعیت سرپرستی و حامیان باشگاه پیام خراسان اظهار بی اطلاعی و بیان کرد: این باشگاه قرار بود با نام شهرآرا مشهد در رقابتهای لیگ حضور یابد اما فعلا تیمی با عنوان پیام خراسان معرفی شده است.
در این دوره از رقابتها تیمهای 'پیکان، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهرآرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک' حضور دارند.
تیمها در این فصل در یک گروه 13 تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می روند و هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
سرمربی تیم پیام خراسان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم به مدیرعاملی علی شیخ الاسلامی تحت عنوان باشگاه پیام خراسان فعالیت می کند و شورای شهر و شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی هنری شهرآرا و اداره کل ورزش و جوانان به این باشگاه کمک می کنند اما آنان قصد تیمداری ندارند.
جبار قوچان نژاد افزود: سیدمحمد موسوی والیبالیست ملی پوش کشورمان هم طی قرار دادی دیروز دوشنبه به تیم پیام خراسان پیوست. سعید مصطفی وند، مجتبی ببرخان، علیرضا عبدی، شهروز همایونفر، سحاب دلقندی، علی سجادی، امیرحسین ناوی، سجاد سربرقی، ستار صولانی، رشید یوسفی، بهزاد حیدری شاهی، سپهر دلقندی، امین علوی، عرفان علی نژاد، مجتبی یوسفی، امیر راشینی و مهدی کریمی بازیکنان تیم والیبال پیام خراسان را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: مجید مخلصی به عنوان مدیر فنی، حسین سالاری سرپرست، مهدی فعال، حسن ثانیان، محمد رضایی و حامد صمدی به عنوان مربی، آرمین گلکار به عنوان آنالیزور و مهرداد سعادتمهر به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادر فنی تیم را تشکیل می‌ دهند.
طی سالهای گذشته تیمهایی نظیر ثامن الحجج خراسان، میزان، شهرداری مشهد، بانک صادرات و ابومسلم مشهد از خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال مردان کشور حضور داشتند. عنوان سومی تیمهای ابومسلم مشهد و ثامن حجج خراسان به ترتیب درسالهای 79 و 94 بهترین نتایج نمایندگان خراسان در تاریخ لیگ برتر بوده است.
رقابتهای لیگ برتر والیبال از سال 1354آغاز شد و پس از وقفه ای 12 ساله به دلیل جنگ تحمیلی از سال 1369 به کار خود ادامه داد. پیکان تهران با 12 قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم لیگ را یدک می کشد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر واليبال پيام خراسان شهرداري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه نشست خبری جمع‌بندی آمار ورود زائران به مشهد، در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی از ابتدای طرح نوروزی در خراسان رضوی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ماه بیش از ۵ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر در خراسان رضوی و ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در مشهد اقامت ثبت شده است.

وی افزود: بحث اقامت در خراسان رضوی یکی از دغدغه‌های اصلی زائران به شمار می‌رود و ما سعی کردیم در ۳ بخش متفاوت یعنی اماکن رسمی، موقت و اضطراری، ظرفیت‌ها را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام افرادی که به مشهد مشرف می‌شوند بتوانند از ظرفیت‌های ما استفاده کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: تا کنون که پیک‌های مختلفی را هم پشت‌سر گذاشته‌ایم باید بگویم که در تمام ایام ظرفیت‌های کافی برای اسکان زائران در مشهد وجود داشته است.

بیدخوری تصریح کرد: در حال حاضر نیز ظرفیت‌های اقامت رسمی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر در مشهد ۶۳ درصد اشغال شده‌اند که نشان می‌دهد هنوز گنجایش کافی برای پذیرش مسافر را دارند.

وی افزود: واحدهای اقامت اضطراری که در این شب‌ها به کمک می‌آیند ظرفیت‌هایی است که مربوط به شهرداری مشهد است. شهرداری ۴۱ مجموعه اضطراری و یک مجموعه موقت در پارک غدیر فراهم کرده است. در این شب‌ها فقط ۳ تا ۴ تا این مجموعه‌ها استفاده شده و ظرفیت کافی را در مجموعه‌های شهرداری داریم. اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ۱۴ مجموعه ورزشی را به ما معرفی کرد که خیلی محدود از این ظرفیت‌ها استفاده کردیم. همچنین سپاه نیز ظرفیت‌های خوبی را در این مدت به ما معرفی کرد که به غیر اردوگاه‌هایی که استفاده شد، سایر ظرفیت‌های آن نیز کماکان گنجایش دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بیان کرد: دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در خراسان رضوی وجود ندارد. شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی برای راهنمایی به زائران است تا محل اقامت خود را به خوبی پیدا کنند.

بیدخوری یادآور شد: یکی از راه‌های ارتباطی برای شکایت زائران و مسافران شماره ۰۹۶۲۹ بود که بلافاصله به شکایت زائران رسیدگی می‌شود. ۱۶۵ بازرس در سطح استان فعال هستند که بیش از ۹۰ بازرس در مشهد فعال بوده و پیگیر شکایت مسافران و زائران هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد