Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدافع السد قطر از عزم اين تيم براي شکست پرسپوليس همانند استقلال در ورزشگاه آزادي تهران خبر داد.
به گزارش آريا، روزنامه الرايه قطر مصاحبه‌اي با خوخي بوعلام، مدافع باتجربه تيم السد در آستانه بازي برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا برابر پرسپوليس انجام داد که در زير مي‌خوانيد:
بازي آينده ليگ قهرمانان آسيا برابر پرسپوليس را چگونه مي‌بينيد؟
قطعا اين بازي بسيار مهمي براي ما است و مي‌خواهيم روي اين رويارويي تاريخي تمرکز کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مي‌دانيم بازي سختي خواهد بود زيرا در بازي رفت در خانه و با حضور هواداران‌مان شکست يک بر صفر را پذيرا شديم. السد به عنوان تيمي شناخته شده که خود را تسليم نمي‌کند و قادر به جبران شکست در تهران است. براي اين کار مصمم هستيم و راه ديگري نداريم.

اما اين کار آساني نيست؟
اين را خيلي خوب مي‌دانيم و براي ما بازي مرگ و زندگي است. ما مثبت‌انديش هستيم و تا آخرين لحظه بازي برگشت اميد داريم. ما تجربه بازي با استقلال در ورزشگاه آزادي و کسب پيروزي را داريم. بازي که بهتر از دوحه بود. مي‌خواهيم اين بازي را اين‌بار برابر پرسپوليس تکرار کنيم. پيروزي برابر پرسپوليس باعث صعودمان به فينال ليگ قهرمانان آسيا مي‌شود که هدف کنوني تمامي اعضاي تيم السد است.

آيا ترسي از هواداران ايراني نداريد؟
ما از هيچ چيز نمي‌ترسيم و پيش از اين در ورزشگاه آزادي تهران با حضور 100 هزار تماشاگر بازي کرديم و پيروز شديم. حضور آنها در ورزشگاه به ما براي کسب نتيجه پيروزي و ارائه بهترين بازي انگيزه مي‌دهد. ما چيزي درباره غيرممکن‌ها و از دست‌دادن عنوان قهرماني ليگ قهرمانان آسيا نمي‌دانيم. السد در اين فصل بهترين بازي‌هاي خود را ارائه مي‌دهد و داراي بازيکنان شايسته‌اي براي رسيدن به قهرماني آسيا است. ما مصمم و متحد براي اين هدف در بازي با پرسپوليس هستيم. ما با 3 گل استقلال را در ورزشگاه آزادي تهران شکست داديم و مصمم هستيم تا اين نتيجه برابر پرسپوليس نيز تکرار کنيم.

آيا السد فرصت جبران شکست بازي رفت برابر پرسپوليس را دارد؟
ما فرصت بزرگي براي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا در بازي رفت داشتيم اما به عقب نگاه نمي‌کنيم. در جستجوي خوشبختي و صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا در بازي برگشت هستيم. شکست السد در بازي رفت برابر پرسپوليس غير منتظره بود. هر چند بهتر از پرسپوليس بوديم اما حريف توانست در دقايق پاياني پيروز شود. البته مي‌دانيم هواداران السد بابت اين شکست افسوس خوردند اما الان براي بازي برگشت متمرکز مي‌شويم و مي‌توانيم آنها را با کسب نتيجه خوب خوشحال کنيم. هواداران از ما جبران شکست و کسب نتيجه پيروزي را مي‌خواهند. هر بازيکني در تيم السد نيز چنين هدفي دارد.

و صحبت‌هاي پاياني شما؟
پرسپوليس خط حمله قدرتمندي دارد اما خط دفاعي تيم السد قادر به مهار و بي‌خطرکردن آنها خواهد بود. پرسپوليس در بازي رفت در دوحه با 2 مهاجم بازي کرد و شانس گلزني نداشت. پرسپوليس از روي نقطه پنالتي در دقيقه 86 به گل رسيد. السد با حضور بغداد بونجاح و اکرم عفيف از خط حمله قدرتمندي برخوردار است و نقش مهمي براي بازي برگشت با پرسپوليس دارند.

تيم السد در بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا يک بر صفر برابر پرسپوليس شکست را پذيرا شد. بازي برگشت نيز ساعت 18:30 دقيقه اول آبان در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوعلام مدافع السد استقلال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر وررزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و  انشاالله همه تیم‌های ما از جمله دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آنا، سوم اردیبهشت ماه، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان  اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس