Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرعتی زن تیم ملی والیبال بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره با تیم پیام خراسان توافق کرد و وارد لیگ برتر شد.

سیدمحمد موسوی که در روزهای اخیر تنها ستاره بدون تیم والیبال ایران شده بود، در مصاحبه ای اعلام کرد تصمیم گرفته با توجه به پایین آمدن رقم قراردادها و کیفیت لیگ برتر، امسال در هیچ تیمی بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که روز چهارشنبه لیگ برتر والیبال استارت می خورد و همه از تیمدار شدن "سید" والیبال ایران ناامید شده بودند، ناگهان شب گذشته از مشهد خبر رسید که تیم تازه وارد پیام خراسان توانسته موسوی را به حضور در این تیم راضی کند.
این سرعتی زن ملی پوش که در 3 سال اخیر در بانک سرمایه بازی می کرد، در فاصله 2 روز مانده به لیگ برتر قراردادش را با تیم پیام خراسان امضا کرد؛ تیمی که چند روز قبل عادل غلامی را به شکلی ناگهانی از دست داد و حالا موسوی را جایگزین کرده است.

سرمربی تیم پیام خراسان: اگر موسوی امسال بدون تیم می ماند، به ضرر خودش می شد

جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم پیام خراسان با تایید این خبر گفت: بعد از اینکه عادل غلامی به خاطر دغدغه های مالی که داشت، از جمع ما جدا شد، مذاکرات خود را با موسوی آغاز کردیم. خدا را شکر که هم این قرارداد به نفع ما شد و هم اینکه این بازیکن ملی پوش امسال در لیگ برتر بازی می کند. اگر موسوی امسال بدون تیم می ماند، به ضرر خودش می شد و تیم ملی را هم از دست می داد.

رقم قرارداد موسوی با پیام خراسان منطقی است

وی درباره رقم قرارداد موسوی با پیام خراسان که به نظر می رسد بالا باشد، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. موسوی با ما همکاری خوبی داشت و با یک رقم منطقی و معمولی قرارداد بستیم. توانستیم خلایی را که ایجاد شده بود، پر کنیم. امیدوارم موسوی بتواند با عملکرد خوبی که دارد، به تیم ما کمک کند.
بدین ترتیب یکی از مهمترین نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال چند روز بعد از اینکه موسوی اعلام کرده بود با هیچ تیمی قرارداد نمی بندد، انجام شد. در واقع شاید جدایی عادل غلامی از مشهدی ها و پیوستنش به خاتم اردکان باعث شد که موسوی هم به فکر بازگشت به لیگ برتر بیفتد./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی