Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@18:42:16 GMT

جدایی امیر جدیدی از فیلم "تختی"

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۳۰۹

فیلمبرداری مرحله نخست فیلم «غلامرضا تختی» در حالی به پایان رسید که امیر جدیدی (بازیگر نقش تختی) با این پروژه قطع همکاری کرد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی فیلم «غلامرضا تختی»، فیلمبرداری مرحله نخست این فیلم با کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان که به دوران کودکی غلامرضا تختی مربوط است، پس از ۲۰ روز در احمد آباد مستوفی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مراحل تمرین کشتی و آمادگی جسمانی امیر جدیدی بازیگر نقش غلامرضا تختی به مدت شش ماه به طور مستمر ادامه داشت، اما به دلیل طولانی شدن آماده‌سازی دکورهای فاز ٢و ٣ که به نوجوانی و جوانی غلامرضا تختی مربوط است، تغییر در زمان‌بندی پروژه و از طرفی به علت حساسیت بسیار زیاد گریم بزرگسالی جهان‌پهلوان تختی که به مواد اولیه تهیه‌شده از خارج از کشور نیاز داشت، تست گریم  به روزهای اخیر موکول شد.
بر اساس این خبر، بعد از تست گریم، گروه تولید و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که امکان فیلمبرداری مبارزات کشتی جهان‌پهلوان تختی با این گریم سنگین امکان‌پذیر نیست. همین‌طور امکان حذف این صحنه‌ها از فیلمنامه به هیچ وجه میسر نیست و در نتیجه با طولانی شدن زمان پیش‌تولید و داشتن تعهد از جانب جدیدی به پروژه‌های دیگر، با توافق کامل، همکاری او با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد.
گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه) دوباره آغاز کرده است و به زودی فهرست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: امیر جدیدی ، تحتی ، تست گریم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امیر جدیدی تست گریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی مسکن در ۱۸۰۰ هکتار از اراضی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: از هزار و ۸۳۳ هکتار از اراضی اختصاص داده شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان، ۳۰۸ هکتار آن در ۸۷ روستا قرار دارد که در حال تفکیک برای ساخت و ساز هستیم.
غلامرضا اسماعیلی، از صدور اسناد بنیادی برای ۹۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: ۲۸ هزار و ۱۸۱ سند با همکاری ثبت احوال به متقاضیان تحویل داده شده که در نوع خود عدد قابل توجهی است.
وی از اجرای طرح‌های مسکن در بخش روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر استان اصفهان خبر داد و گفت: زیرسازی تمام این طرح‌ها اجرا شده است.
غلامرضا اسماعیلی افزود: در سال گذشته حدود ۳ میلیون مترمربع از طرح‌های روستایی استان اصفهان آسفالت ریزی شده است.
وی نرخ مقاوم سازی در استان اصفهان را ۴۰ درصد دانست و ادامه داد: اگر تسهیلات مقاوم سازی به طور کامل جذب شود این روند ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • اجرای طرح ملی مسکن در ۱۸۰۰ هکتار از اراضی استان اصفهان
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در بروجن