Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «اینجا خانه من است» با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به‌صورت ویژه در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد اجرا شد.

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «اینجا خانه من است» در یک برنامه ویژه دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد اجرا شد.

این برنامه به همت دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در مشهد، در قالب اجرای ویژه گروه‌های نمایش برگزیده ادوار گذشته جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بیمارستان‌های کودکان این شهر مقدس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور گروه نمایش «اینجا خانه من است» و عروسک‌های آن در این بیمارستان با استقبال پرشور کودکان بیمار روبرو شد و لحظاتی شاد را برای این بیماران کوچک رقم زد.
مهدی سیم‌ریز و محبوبه پاداش به ترتیب نویسندگی و کارگردانی نمایش «اینجا خانه من است» را بر عهده دارند. این نمایش اثر برگزیده دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس است و از ۲۸ مهر تا نهم آبان ۱۳۹۷ نیز در فرهنگ‌سرای ترافیک واقع در خیابان دانش‌جوی ۲۹ مشهد اجرا خواهد شد.
نمایش «یکی بود یکی نبود» به نویسندگی و کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز از تهران نیز هفته گذشته در بیمارستان کودکان دکتر شیخ مشهد اجرا شد.
همچنین نمایش عروسکی «نامه پروانه‌ای» به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و کارگردانی مهناز آقایی تا ۳۰ مهر ۱۳۹۷ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد به روی صحنه می‌رود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایش‌ها به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به نشانی مشهد، خیابان خواجه‌ربیع، نبش خواجه‌ربیع ۲۳، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مراجعه کنند. این مجتمع زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

منبع:آستان نیوز

  پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینجا خانه من است تئاتر مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر