Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه توجه به معلولان یکی از اولویت‌های این شرکت است، گفت: سامانه‌ای تحت عنوان معلولان و جانبازان راه‌اندازی کرده‌ایم.

او افزود: برای اولین بار در ایران در تمامی ایستگاه‌های خطوط BRT به خصوص خط یک، تابلوهای بریل نصب کردیم.

سنندجی با بیان اینکه تا پایان سال جاری تمامی اتوبوس‌های خطوط BRT به سیستم اعلام نام ایستگاه مجهز می‌شوند، گفت: با اجرای این برنامه نابینایان و هم عموم مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه گیت‌های نصب شده در ورودی ایستگاه‌های BRT امکان ورود معلولان را سلب کرده است، گفت: از هفته گذشته گیت‌ها را به صورت تاشو طراحی کردیم، تا افراد با ویلچر هم بتوانند وارد ایستگاه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

20 / 20 اتوبوسرانی پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران نابینایان نصب تابلوهای بریل ایستگاه‌های اتوبوس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتوبوسرانی نابینایان ایستگاه های اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت