Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه سبک در سراسر کشور گفت: در این طرح ۲۴۶ دستگاه خودرو و ۳۷۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ کارآگاه رضا موذن  اظهار داشت: دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه سبک به مدت سه روز و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افسران پی جوی مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در مدت یاد شده موفق شدند ۲۴۶ دستگاه خودرو و ۳۷۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در این راستا ۱۶ سارق و مالخر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد:کشفیات وسائط نقلیه مسروقه نسبت به عملکرد مشابه اجرا شده در مرحله اول تقریبا ۲.۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتطامی بیان کرد: از عمده علل موفقیت اجرای این طرح می‌توان به زمان مناسب اجرا، اهتمام نیرو‌ها و همکاری مناسب رده‌های همکار به ویژه پلیس پیشگیری و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

سرهنگ موذن به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر؛ سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن در خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تاخیر می‌اندازد، مجهز کنید.

وی گفت: برای توقف‌های طولانی مدت مثل رفتن به مراکز خرید، اماکن تفریحی و زیارتی و ... حتما از پارکینگ‌های عمومی استفاده و در صورت در دسترس نبودن، خودروی خود را در معرض دید گشت‌های پلیس پارک کنید.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی ناجا پلیس سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد