Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@07:25:04 GMT

نویسنده پیشکسوت رادیو درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۵۴۸

صادق عبداللهی نویسنده رادیو، امروز (سه شنبه، بیست و چهارم مهرماه) درگذشت. ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما»، صادق عبداللهی که مدتی در بیمارستان بستری بود شامگاه گذشته به دلیل عارضه تنفسی و ریوی در بیمارستان پارسیان درگذشت.
صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت رادیو مدت‌ها نویسنده برنامه‌های طنز رادیویی بود که می‌توان از «صبح جمعه با شما»  و «رادیو جمعه» نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین بخش صبحگاهی روزهای سه‌شنبه رادیو پیام را با اجرای منوچهر والی‌زاده می‌نوشت. 
منبع: ایسنا برچسب ها: صادق عبداللهی ، نویسنده پیشکسوت رادیو ، صبح جمعه با شما

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صادق عبداللهی صبح جمعه با شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوچهر پناهی‌نژاد درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر پناهی‌نژاد (هنرمند پیشکسوت موسیقی و یکی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت) پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان بامداد امروز ۲۵ فروردین ماه در ۸۲ سالگی درگذشت. 

منوچهر پناهی‌نژاد تیرماه ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از سال ۱۳۹۱ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمد.

موسیقی در خانواده او موروثی بود و سه نسل پیش از او نیز نوازندگی می‌کردند. اکنون فرزند او محمدرضا پناهی‌نژاد نیز نوازنده درام و ساز‌های کوبه‌ای در ارکستر سمفونیک است.

پناهی‌نژاد موسیقی را نزد پدرش آموخت و اولین ساز او ویلن بود. سپس به سراغ درام و ساز‌های کوبه‌ای رفت. در ۹ سالگی نوازنده حرفه‌ای بود و برای نمایش‌های گوناگون موسیقی اجرا می‌کرد.

سال ۱۳۴۶ به وزارت فرهنگ وارد شد و با هنرمندانی، چون عباس خوشدل، عماد رام و ... همکاری داشت.

از فعالیت‌های پناهی‌نژاد می‌توان به اجرا با ارکستر سمفونیک به رهبری نادر مشایخی در وین، برلین، لبنان و یونیسف اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • مسعود اسکویی به بخش منتقل شد | عیادت قائم مقام معاونت صدا از گوینده پیشکسوت
  • گوینده پیشکسوت به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد
  • منوچهر پناهی‌نژاد پیشکسوت موسیقی درگذشت
  • منوچهر پناهی‌نژاد درگذشت
  • برنامه کامل جام ملت‌های زیر ۲۳ سال قطر ۲۰۲۴ 
  • برنامه رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال قطر 
  • برنامه جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ آسیا