Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:27:36 GMT

جان اهالی رجب‌علی در خطر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۵۶۸

جان اهالی رجب‌علی در خطر است

اهالی روستای «رجب‌علی» با توجه به قرار گیری روستای خود در میان دره و خطر ریزش سنگ و صخره، شب‌ها را با کابوس به روز می‌رسانند، موضوعی که باید هشداری جدی برای مسئولان باشد.  خطر در کمین روستای رجب علی لرستان --- روستای رجب علی لرستان

روستای «رجب علی» پلدختر یکی از روستاهای بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر لرستان است که ساکنان آن در گذشته شاید بدون توجه به کوهی که ممکن است یک روز روی سر آنها خراب شود، تنها به خاطر مسائل مطرح در آن زمان یعنی حکم پناهگاه بودن کوه و نزدیکی به رودخانه «کشکان»، در آنجا اسکان گزیده اند، غافل از آنکه امروز پس از سال ها بر اثر فرسایش، رخدادها و عوامل طبیعی که به مرور زمان بر اثر تغییرات زمین اتفاق افتاده و اثرات آن روز به روز بیشتر می شود با خطر جدی ریزش مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عزیزعلی غلامی »یکی از اهالی روستای «رجب علی» می گوید: چند بار هنگام بارندگی ریزش کوه اتفاق افتاده که خوشبختانه تا کنون تلفات جانی نداشته اما این امکان و نگرانی وجود دارد که در بارندگی های آینده خطر ما را تهدید کند.

«حمید فریدونی»دهیار روستای «رجب علی» پلدخترتصریح می کند: برای رفع این مشکل بارها به مسئولان مراجعه شده اما تا کنون از طرف هیچ کدام از دستگاه های شهرستان اقدام لازم، عملی و مفیدی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی  از مسئولان حوزه مدیریت بحران و حوادث استانداری لرستان خواست قبل از وقوع حادثه به این روستا و چند روستای دیگر در راستای رفع مشکل ورود کنند./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند