Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@13:58:14 GMT

استقلال و پرسپولیس ضعیف‌تر از السد هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۶۵۰

به گزارش وانانیوز،  تیم فوتبال پرسپولیس یک آبان در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است.

عبدالکریم حسن، مدافع السد قطر در مصاحبه با روزنامه العرب قطر گفت: فرصت ما برای صعود همچنان با قدرت باقی است. همه در بازی رفت دیدند که السد چه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، ولی شانس با ما یار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با بازی دفاعی که از خود به نمایش گذاشت باعث شد تا فرصت‌های گلزنی ما کم شود. در این دیدار شانس با پرسپولیس یار بود و داور یک پنالتی برایشان گرفت. ولی نیمه دوم این دیدار در ایران باقی مانده است و ما باید با تمام قدرت ظاهر شویم تا به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه آیا استقلال ضعیف‌تر از پرسپولیس است، گفت: به نظرم قدرت استقلال و پرسپولیس باهم تفاوتی ندارد و این را می‌دانم که السد از هر دو آن‌ها بیشتر است. شما دیدید که در بازی رفت السد بهتر از پرسپولیس بود، ولی نتیجه در پایان همه چیز را مشخص می‌کند. باید در بازی برگشت نشان دهیم که قوی‌ترین تیم آسیا هستیم و به فینال راه پیدا کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227874 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است