Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک (ppr) چشمه ها و آبشخورهای منطقه حفاظت شده باشگل پاکسازی و ضدعفونی شد.

وی افزود: با توجه به بروز بیماری PPR در استان های همجوار این اقدام پیشگیرانه انجام شد و امیدواریم که شهرستان تاکستان همانند سالهای گذشته از این آسیب مصون بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلوند در ادامه بیان کرد: تاکنون هیچگونه علائمی از بیماری مذکور در حوزه تاکستان تاکنون مشاهده نشده و در این خصوص اقدامات دامپزشکی تاکستان اقدام به واکسیناسون دام های اهلی کرده است.

وی در پایان از مردم شریف شهرستان تاکستان خصوصا دام داران درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تلفات، در اداره دامپزشکی و محیط زیست شهرستان را مطلع کنند.

کد خبر 4431791

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکستان محیط زیست قزوین اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، آنروا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تجاوزات ۲۱۰ روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۱۰ هزار زن فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه از آغاز جنگ علیه غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095598 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد