Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: ۶ نفر از ورزشکاران به همراه یک مربی از خراسان رضوی به مسابقات کشوری بزرگسالان در سمنان اعزام می‌شوند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات

لیلا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت بدمینتون خراسان رضوی از ابتدای سال در بخش استعدادیابی فعالیت زیادی داشته است، در مناسبت‌های مختلف جشنواره‌های گوناگونی برگزار شده که از آن می‌توان به برگزاری مسابقات در هفته دفاع مقدس و اهدای جوایز به ورزشکاران در بخش بانوان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: استان نیروی کافی در بخش قهرمانی دارد، تاکنون بازیکنان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان به رنکینگ‌های مختلفی اعزام شده اند، یکی از فعالیت‌های هیئت بدمینتون خراسان رضوی در چند مدت آتی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری است.

اقبال خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری مذکور در بخش بزرگسالان برگزار شده و 6 نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به همراه یک مربی به مسابقات اعزام می‌شوند، مسابقات کشوری بزرگسالان در دو هفته آینده برگزار می‌شود و ورزشکاران از اقصی نقاط کشور به سمنان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون مسابقات در یک بخش انفرادی و یا دوبل برگزار می‌شد که ورزشکاران استان نیز به صورت تخصصی در یکی از این دو بخش تمرین می‌کردند و در نهایت به مسابقات مزبوطه اعزام می‌شدند اما در حال حاضر به دلیل برگزاری این مسابقت همزمان در دو بخش انفرادی و دوبل و امکان حضور ورزشکاران در دو بخش، بدمینتون‌بازان استان شاید نتوانند به نتیجه مورد نظر خود دست یابند.

انتهای پیام/ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش باقری در مورد عدم اعزام الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی گفت: البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

کد خبر 6063909 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی