Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:21:44 GMT

وینکو:خطر از بیخ گوش گل گهر گذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۷۹۱

وینکو:خطر از بیخ گوش گل گهر گذشت

سرمربی گل‎گهر سیرجان از حفظ صدرنشینی تیمش ابراز رضایت و خوشحالی می کند و می گوید گفتن از قهرمانی و صعود به لیگ برتر اکنون زود است اما هدف اصلی اش همین است.

به گزارش "ورزش سه"، وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل همتای کرواتش در دربی کرمانی ها به ورزش سه گفت: من معتقدم تیم سیرجان یک فوتبال بازی زیبا انجام می دهد و همانطور که شما در دیدار روز گذشته ما با نتیجه  ای که کسب کردیم دیدید بازیکنان ما خیلی خوب توپ را کنترل می کنند و حتی یک تک به تک هم به حریف ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازی و پیروزی در آن دیگر برای ما پایان یافته و دیگر کنارش می گذاریم هرچند که این ۳ امتیاز ما را در صدر نگه داشت اما همه چیز در این هفته برای ما تمام شد و خودمان را برای قشقایی و بازی هفته نهم آماده می کنیم. در کل از تمام بازیکنانم با نتایجی که گرفتند خیلی راضی هستم.


او در پاسخ به سوالی که آیا امسال آنها را دیگر باید لیگ برتری دانست هم می گوید: تیم، باشگاه و کل شهر همه یک هدف دارند و آن هم لیگ برتری شدن سیرجان؛ البته اکسین، بادران، مس کرمان، شاهین بوشهر، آلومینیوم و حتی ملوان هم این هدف را دارند و همین کار را برای سیرجانی که اکنون صدرنشین است سخت تر می کند و ما نباید چون در صدر هستیم خودمان را نسبت به سایر رقبا برتر بدانیم چون فوتبال غیرقابل پیش بینی است. اما به نظرم امسال واقعا سیرجان است که باید لیگ برتری شود چون این باشگاه تمام امکانات یک تیم لیگ برتری را داراست و با این شرایط معتقدم امسال گل گهر دیگر لیگ برتری خواهد شد.


از وینکو می پرسیم شما از تعطیلات و حذف تیم ها گلایه داشتید اما توانستید در دو هفته گذشته نتایج خوبی با تیم تان کسب کنید که او در پاسخ گفت: درست است که من بابت تعطیلات طولانی و حذف تیم ها نگران بودم و ما در 35 روز فقط 2 بازی انجام دادیم اما در واقع باید گفت خدا را شکر که خطر از بیخ گوش ما گذشت و با درایت مسئولین باشگاه و برگزاری اردو و انجام بازی دوستانه با پیکان این معضل برطرف شد. بازیکنان وقتی در شرایط بازی هستند شرایطشان در انجام بازی 5 روز، 5 روز مناسب است اما وقتی این موضوع به تاخیر می خورد شرایط بدنی بازیکنان دچار مشکل می گردد.


سوال دیگر ما از سرمربی گل گهر این است که با تثبیت صدرنشینی دیگر مسیر قهرمانی و لیگ برتری شدن شما هموار شده است که او در این خصوص می گوید: این هدف اصلی تیم و خود من است اما گفتن و دانستن قهرمان سیرجان اکنون زود است.


گل گهر سیرجان در حال حاضر با 17 گل زده بهترین خط حمله را داراست که بگوویچ با رضایت و خوشحالی از این موضوع می گوید نه فقط امسال بلکه در 3 سال حضورش در سیرجان همیشه بهترین خط حمله از آن گل گهر بوده: بهترین خط حمله بودن گل گهر مربوط به این فصل نیست من در این سه سال، هر سال تیمم جز بهترین خط حمله لیگ دسته اول بوده و من دوست دارم با بهترین گلزنان لیگ کار کنم. مربی ترسویی نیستم و علاقمندم که بازیکنان به سمت دروازه حریف حمله کنند و به دور از ترس کارشان را پیش ببرند.


او درباره دیدار هفته آینده شان مقابل قشقایی هم خاطرنشان کرد: تیم قشقایی با وجود بدشانسی و شرایط سختی که داشتند خوب نتیجه گرفته و باید این تیم را آنالیز کنیم تا ببینیم آیا می توانیم از پس این تیم که 4 هفته متوالی نتایج خوب گرفته بربیاییم یا نه.


از سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس ـ السد سوال می کنیم که او می گوید: خیلی خوشبینم به بازی پرسپولیس و السد ضمنا از صمیم قلب دوست دارم برانکو موفق باشد و این تیم  به فینال صعود کند. خیلی امید به پیروزی دارم چون برد پرسپولیس و صعود آنها به فینال به فوتبال ایران کمک می کند و همه هواداران پرسپولیسی و فوتبالدوستان را خوشحال خواهد کرد.

 

دسته یک وینگو بگوویچ گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک وینگو بگوویچ گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران

دلایل پیروزی دلچسب ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک را می‌توان در بازی‌خوانی و تعویض‌های هدفمند ربیعی در کنار میل به برتریی‌جویی تا آخرین دقایق بازیکنان این تیم خلاصه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز گذشته با برگزاری 2 دیدار خاتمه یافت که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه 2 بر یک از سد تیم آلومینیوم اراک گذشت.

رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود رسیده و ذوب‌آهن در دیداری که نتیجه آن تأثیر چندانی در جدول نداشت، از سد آلومینیوم اراک گذشت تا طلسم ناکامی‌های سبزپوشان اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر  بعد از گذشت شانزده هفته بشکند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که با توجه به شرایط و جایگاه دو تیم در جدول، هیچ کدام از آنها نیاز چندانی به برد نداشت و همین فاکتور در کنار شباهت نوع بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم باعث شده تا بازی بار فنی چندان‌ بالایی نداشته باشد، با این حال میل به برتریی‌جویی سبزپوشان اصفهانی بیشتر بود و بازی‌خوانی خوب و تعویض‌های درست ربیعی، 3 آشنایان شیرین را برای گلندوهای اصفهانی به آرمان آورد.

ذوب‌آهن با این پیروزی 33 امتیازی شده و با توجه به نتایج سایر بازی‌ها، به رده هفتم جدول صعود کرد؛ آلومینیوم اراک نیز این نتیجه 30امتیازی باقی ماند و به رده دهم جدول سقوط کرد.

ذوب‌آهن برد به موقعی به دست آورد؛ سبزپوشان اصفهانی در شروع نیم‌فصل دوم شرایط خوبی نداشتند و در ورطه ناکامی و بدشانسی‌های عجیب و غریب دست و پا می‌زدند، از دو هفته قبل روند رو به رشدشان را شروع کرده بودند و برای فاصله گرفتن از بحران و بازگشت دوباره به لیگ، به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتند. این پیروزی با ارزش می‌تواند شرایط ذوب‌آهن را برای ادامه فصل بهبود بخشیده و سبزپوشان اصفهانی را از نظر روانی به اوج آمادگی برساند.

ذوب‌آهن روز گذشته بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشت و مزد برتری خودش را گرفت. ذوبی‌ها در چند هفته اخیر از نظم تاکتیکی و انسجام تیمی بهتری برخوردار شده‌اند و ضرب‌آهنگ حرکتی ذوب‌آهن در طول بازی بهبود یافته و بازیکنان تیم با تفکرات ربیعی به همخوانی لازم رسیده‌اند. شاگردان ربیعی در هفته‌های اخیر با نظم و برنامه بیشتری بازی می‌کنند و روند حرکتی این تیم در طول بازی هدفمندتر شده و مجموع این عوامل در کنار آنالیز دقیق از شیوه بازی آلومینیوم، به پیروزی روز گذشته انجامید.

ذوب‌آهن روز گذشته هم مطابق با هفته‌های اخیر، رو به ارائه فوتبال واکنش‌گرایانه آورد و تلاش کرد تا با واگذار کردن مالکیت توپ به بازیکنان آلومینیوم، کنترل فضاهای زمین را در دست بگیرد و با طراحی حملات پرسرعت به گل برسد. ذوبی‌ها در فاز هجومی تلاش کردند با استفاده از پاس‌های عمقی، شوت‌های از راه دور، ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین خلق موقعیت کنند و بر همین اساس موفقیت‌های خوبی را نیز به‌‌ وجود آوردند. شاگردان ربیعی اگرچه در برخی از فاکتورهای فوتبال هجومی از جمله مالکیت توپ، تعداد و دقت پاس ضعیف‌تر از بازیکنان آلومینیوم ظاهر شدند اما در خلق موقعیت بهتر عمل کرده و امید به گل بالاتری داشتند.

ربیعی  که در فصل جاری ذوب‌آهن را با آرایش 2_5_3 به زمین می‌فرستاد و با کم کردن فاصله بین خط دفاع و میانی، به دنبال تجمع در زمین خودی، گل نخوردن و استفاده از ضد حملات بود، مقابل آلومینیوم نیز تیمش را با همان آرایش به میدان فرستاد و به دنبال ارائه یک بازی درگیرانه و واکنش‌گرایانه بود و قصد داشت با بهره گرفتن از برتری تعداد هافبک‌های خود، نیمه میانی را شلوغ کرده و در ضد حملات پرسرعت، به گل برسد.

ذوبی‌ها در نیمه نخست با استفاده از پرسینگ شدید و دوندگی بی‌امان، ارتباط بین خط حمله و هافبک آلومینیوم را قطع کردند و اجازه خلق موقعیت چندانی به آنها ندادند. شاگردان ربیعی با استفاده از فرارهای سریع و ارسال‌های عمقی و کشاندن توپ به کناره‌ها بارها خط دفاعی پدیده را به‌هم ریخته و از ضعف‌های دفاعی این تیم نهایت بهره را بردند. با این حال نوع نمایش شاگردان رحمتی باعث شد که سبزپوشان اصفهانی در نیمه دوم تغییر تاکتیک داده و رو به اجرای یک فوتبال کاملاً هجومی بیاورند.

یکی از نکات موثر پیروزی روز گذشته ذوب‌آهن، به تعویض‌های ربیعی بر می‌گردد؛ سرمربی ذوب‌آهن در نیمه دوم آنالیز دقیقی از نقاط ضعف و قوت آلومینیوم به دست آورد و بر همین اساس با اضافه کردن محسن آذرباد، فردین یوسفی و ارشیا سرشوق به ترکیب تیمش، ورق را به سود ذوب‌آهن چرخاند و باعث شد تا ضرب‌آهنگ حرکتی این تیم در فاز هجومی بهبود یابد‌.

علاوه بر این محمدجواد محمدی نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و بازی درخشانی ارائه کرده و موقعیت‌های زیادی برای تیمش پی‌ریزی کرد..

آمار بازی نشان می‌دهد که بازیکنان ذوب‌آهن روز گذشته 14 بار به سمت دروازه پدیده شوت زدند که از این تعداد 8 شوت آنها درون چارچوب بود و 2 گل به ثمر رساندند. بازیکنان آلومینیوم نیز 6 بار به سمت دروازه ذوب‌آهن شوت زدند که از این تعداد  هیچ کدام از شوت‌های آنها درون چارچوب نبوده است.

یکی از نکات ثبت دیدار روز گذشته بازی انسجام تاکتیکی قابل قبول و ساختار دفاعی منظم تیم ذوب‌آهن بود؛ تیم ربیعی در هفته‌های اخیر از انسجام و ساختار دفاعی خوبی برخوردار شده و در اکثر بازی‌ها در فاز دفاعی عملکرد خوبی از خود به جای می‌گذارد و همین امر منجر به بهبود ضرب‌آهنگ حرکتی ذوب‌آهن در طول بازی شده و توان هجومی این تیم را هم افزایش داده است.سبزپوشان اصفهانی روز گذشته نیز در فاز دفاعی عملکرد مناسبی داشتند و مدافعان این تیم توانستند با اجرای دقیق پرسینگ و پوشش فضاهای بازی مانع شکل‌گیری حملات آلومینیوم شوند.

یکی دیگر از نقاط قوت ذوب‌آهن دوندگی بالای بازیکنان و پوشش تمامی فضاهای زمین بود. شاگردان ربیعی در این دیدار بارها با دوندگی‌های خود بازیکنان آلومینیوم را وادار به انجام خطا کرده و در زمان دفاع نیز مانع شکل‌گیری حملات این تیم می‌شدند. سبزپوشان اصفهانی در طول بازی به خوبی فضاهای مختلف زمین را پوشش داده و به هافبک‌های آلومینیوم اجازه فضاسازی و طراحی حملات را ندادند.

در مجموع می‌توان دلایل پیروزی دلچسب ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک را در بازی‌خوانی و تعویض‌های هدفمند ربیعی در کنار میل به برتریی‌جویی تا آخرین دقایق بازیکنان این تیم خلاصه کرد.

در آن سو بازیکنان آلومینیوم اما عملکرد مناسبی مقابل ذوب‌آهن نداشتند. شاگردان حسینی در این بازی با اتکاء به قدرت خط میانی و مهاجمان‌شان به دنبال ارائه یک بازی مالکانه و هجومی بودند و قصد داشتند تا از ضعف شاگردان ربیعی روی توپ‌های ارسالی از جناحین و ضربات ایستگاهی به گل برسند، اما پرسینگ سنگین ذوبی‌ها و قطع توپ‌های مدوام هافبک‌های ذوب‌آهن این اجازه را به آنها نداده و با خارج شدن بخش هجومی آلومینیوم از جریان بازی، عملاً این تیم در حالت تهاجمی زمین‌گیر شد.

شاگردان حسینی در حالت دفاعی تا اواخر بازی بدون اشتباه ظاهر شدند اما در دقایق پایانی اشتباهات فردی و خطا در جاگیری مدافعان بلای جان این تیم شد و در کمتر از 10دقیقه 2 گل را دریافت کردند.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده