Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، پاتریک اکوال می‌نویسد: سامان قدوس 15 بازی برای تیم اوسترشوندس در فصل جاری لیگ برتر فوتبال سوئد انجام داد اما باید روی نظر هیئت داوری جایزه گولدبولن حساب کنیم زیرا سامان قدوس به عنوان یک بازیکن ملی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است و این پرسش ظریف مطرح می‌شود که او در قامت یک بازیکن خارجی برای تیم آمیای فرانسه محسوب می‌شود؟

این روزنامه‌نگار فوتبال سوئد ادامه می‌دهد: هر چند سامان قدوس تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند اما او بیشتر یک سوئدی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شرایط می‌بایست سامان قدوس نامزد کسب جایزه گولدبولن شود که تاکنون آن را فتح نکرده است. برخی از بازیکنان هم در سالیان اخیر همانند ریخت دارای 2 پاسپورت بودند. به نظرم سامان قدوس باید یکی از 3 نامزد اصلی فتح این جایزه پس از کاری که او برای یکی از تیم‌های کوچک فرانسوی (آمیا) در لوشامپیونه کرد باشد.

جایزه گولدبولن سوئد هر ساله توسط توسط روزنامه آفتون‌بلاد و فدراسیون فوتبال سوئد به بهترین بازیکن فوتبال این کشور تعلق می‌گیرد. زلاتان ابراهیموویچ با کسب 11 جایزه گولدبولن رکوددار است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال فرانسه سوئد تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال سوئد نامزد پارس جایزه پارس نیوز سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد