Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم قربانی ساماندهی ورودی شهر در محوطه پلیس راه و دانشگاه آزاد اسلامی اهر را به جهت موقعیت ویژه این محل ،یک ضرورت برشمرد.


او گفت: این مسیر به جهت واقع شدن در محور گردشگری استان و حضور گردشگران داخلی و خارجی دراین مسیر نیازمند ساماندهی مناسب برای زیباسازی این منطقه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی افزود: برای حل مشکلات ترافیکی و جلوگیری از بروز برخی تصادفات ضرورت دارد میدان مناسبی با مطالعات کارشناسی دراین محوطه انجام شود که انتظار داریم اعضای حاضر در جلسه که همه از کارشناسان و مدیران دستگاه های مرتبط می باشد با حضور میدانی دراین محل نسبت به برنامه ریزی برای ساماندهی آن محل ،اقدامات اساسی صورت گیرد.


او همچنین بر ضرورت ساماندهی میوه فروشان در محوطه این دانشگاه را نیز یادآور شد و افزود: متأسفانه محل عرضه میوه فروشان در محوطه فوق به جهت عدم جانمایی مناسب محل تصادف و انباشت زباله شده که چهره ورودی شهر را ناموزون جلوه می دهد که دراین خصوص نیز از دستگاه های مرتبط درخواست اقدام جدی دراین مورد هستیم.


در ادامه این جلسه جانشین پلیس راه استان، فرمانده انتظامی و روسای ادارات راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ،شورای شهر، شهرداری ،نکته نظرات کارشناسی خود را ارائه کردند و در پایان با حضور در محل مورد بحث بصورت میدانی از محوطه پلیس راه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بازدید کردند تا ساز و کارهای لازم در جهت ساماندهی آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

283 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی اهر ابراهیم قربانی ساماندهی گردشگری مشکلات ترافیکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اهر ابراهیم قربانی ساماندهی گردشگری مشکلات ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت