Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی به مراسم رونمایی از یادمان شهیدان گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و شاهرود، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ(بقره ،154)

تاریخ زندگی بشر از آغاز تاکنون ، مردان و زنان نیک و نامداری به خود دیده که هریک در صحنه ای، نغمه خویش به خوبی خوانده و در حالی رفته اند که نامشان در گستره ای از تاریخ به نیکی برجای مانده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هریک در جایگاه خود، منشا آثاری ارزشمند بودند و با همان میزان ، برجریده عالم داوم یافته اند. اما می توان ادعا کرد و برآن استوار ماند که هیچ نامی ویادی همچون نام شهیدان را حق، و آنان که به تعبیر قرآن کریم ،در راه خدا جهاد کردند و جان و مال خویش در راه رضایت حضرت دوست فدا کردند جاودان، حیات بخش و انسان ساز نیست و سر این جاودانگی، عشق به خالق و فداکاری در راه تعالیم انسان ساز اوست که در کامل ترین صورت خود در آموزه های انسان ساز اسلام ناب، رخ نموده است. انقلاب اسلامی ایران نیز بر پایه مکتب سید الشهداء حضرت امام حسین (ع) گام در راهی نهاده که آکنده از دشواری ها وخطرهای گوناگون است که با رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و برکت خون شهیدان که همچون چارغی فروزان، گشایشگر و راهنماست از آن، به سلامت گذر کرده است.

ازاین رو هر اقدامی در جهت تعظیم وتکریم شهیدان، ازآغاز انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس گرفته تا روزگار کنونی وشهیدان مدافع حرم، و معرفی صحیح اندیشه و سیره آنان به جوانان، نه تنها پسندیده است که وظیفه ومسئولیتی گران بردوش همه، به ویژه قشر دانشگاهی است. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان جامعه ای پرمخاطب، درمیان جوانان وفرهیختگان، برخود لازم می داند از چنین اقداماتی، بی دریغ حمایت کرده و گسترده فرهنگ ایثار و شهادت را ارج نهد. این جانب ضمن تقدیر و تشکر از تمام مسئولان و همکاران دانشگاه آزاداسلامی در استان سمنان برای برگزاری این مراسم ارزشمند و افتخار آفرین در واحد دانشگاهی دامغان و شاهرود، امیداورم خداوند متعال همه ما را در راه پاسداشت مکتب شهادت وایثار یاری دهد.

مهرماه 1397

دکتر محمد مهدی طهرانچی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدباقر رحمانی رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در این آزمایشگاه آنالیز و انداره گیری عناصر به صورت همزمان تا ۱۰ عنصر با دقت بالا انجام می‌شود که علاوه بر مراکز پژوهشی در صنایع مختلفی که نیاز به اندازه گیری عناصر با دقت بالا دارند از جمله معادن کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای راه اندازی این آزمایشگاه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رحمانی افزود: پهباد نقشه برداری مجهز به جی پی اس با قابلیت تهیه نقشه‌های سه بعدی در رشته‌های کشاورزی و عمران کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای خرید این پهباد یک میلیارد تومان هزینه شده است.  در مراسم افتتاح و رونمایی این طرح ها  علی خطیبی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد