Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با حضور عضو هيات مديره بانک ملي ايران، مراسم معارفه موسي اسلاميان رييس جديد و توديع عبداله جلالي رييس سابق اداره امور شعب استان البرز اين بانک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، برات کريمي عضو هيات مديره بانک در اين مراسم که با حضور مدير امور شعب منطقه دو کشور بانک و همچنين رييس اداره کل حراست برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد ما بانک محور بوده و نگاه دولتمردان به بانک ملي ايران است لذا اين بانک به عنوان بازوي توانمند دولت در پيشبرد اهداف اقتصادي و کمک به رونق توليد گام برمي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي پرداخت تسهيلات به فعالان اقتصادي و تسهيلات خرد به اقشار مختلف مردم به ويژه اقشار آسيب ديده را از ويژگي هاي بانک ملي ايران به عنوان يک بانک مردمي عنوان و تصريح کرد: همه کارکنان بايد علاوه بر در نظر داشتن تحقق سودآوري بانک به عنوان يک بنگاه اقتصادي، ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف جامعه را از اولويت هاي کاري خود قرار دهند.
کريمي در ادامه بر پرداخت تسهيلات خرد، ادغام شعب و حرکت به سوي بانکداري الکترونيک تاکيد کرد.
عضو هيات مديره بانک ملي ايران ابراز اميدواري کرد آقاي جلالي با سابقه مديريت در شعب تهران و همچنين رزومه بسيار خوب در استان البرز، در شعبه فردوسي و آقاي اسلاميان با کوله باري از تجربيات مديريتي و برنامه ريزي در راستاي سياست هاي بانک، در استان البرز همانند گذشته موفق باشند.
همچنين مدير امور شعب منطقه دو کشور بانک در اين مراسم تصريح کرد: در شرايط کنوني و با توجه به اهميت سرمايه انساني، مديران در ستاد و صف نقش بسيار مهمي دارند و بايد با شناخت رسالت خود و اهداف و اولويت هاي سازمان، ضمن اينکه الگوي رفتاري مناسبي براي تمامي کارکنان باشند، به سمت تحول و تحقق اهداف گام بردارند و هيچ گاه از نيروها و پتانسيل موجود در واحدهاي صف غافل نباشند.
اصلان کريمي در ادامه مشتريان و مراجعان به شعب جهت دريافت خدمات بانکي را از سرمايه هاي اصلي بانک ملي ايران دانست و تاکيد کرد: تبديل اين افراد به مشتريان وفادار بانک، تنها با رفتار مطلوب همکاران در صف ميسر خواهد بود. بر همين اساس ضرورت دارد مديران ضمن ارتباط با کارکنان، از مشارکت آنها در تحقق اهداف بانک بهره برداري کنند.
عبداله جلالي رييس سابق اداره امور شعب استان البرز بانک نيز ضمن قدرداني از تلاش هاي همکاران مجموعه بانک ملي ايران در استان البرز، موفقيت هاي کسب شده توسط اداره امور شعب استان در تمامي شاخص ها را مديون کار تيمي در راستاي سياست ها و اهداف عالي بانک عنوان و براي رياست جديد اين اداره امور شعب آرزوي موفقيت کرد.
موسي اسلاميان رييس جديد اداره امور شعب استان البرز بانک نيز اظهار کرد: با بهره مندي از تجربيات بدست آمده طي سال هاي خدمت و همچنين همراهي کارکنان متعهد استان البرز، موفقيت هاي چشمگيري براي اين استان رقم خواهد خورد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران