Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- 10 محصول فناورانه واحدهاي مستقر در پارک علم و فناوري آذربايجان غربي با حضور «سورنا ستاري»، معاون علمي و فناوري رييس جمهوري رونمايي شد.

به گزارش ايرنا رييس پارک علم و فناوري آذربايجان غربي روز سه شنبه در آيين رونمايي از محصولات گفت: دستگاه بهينه ساز مصرف برق که به همت مخترع اروميه اي با هدف کاهش هشت تا 10 درصدي مصرف براي نخستين بار در کشور توليد شده است، از جمله اين محصولات به شمار مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن حيدري ادامه داد: توليد مکمل‌ سوخت زيستي با هدف استفاده از سوخت هاي زيست محيطي و سامانه مانيتورينگ و کنترل هوشمند موتورخانه با هدف کاهش 20 تا 55 درصدي مصرف انرژي از ديگر محصولات رونمايي شده توسط معاون علمي و فناوري رييس جمهوري است.
وي بيان کرد: پرورش مرغ تخم گذار و توليد تخم مرغ از مکمل هاي گياهي و طبيعي، توربين بادي حافظ محيط زيست، مکمل غذايي آبزيان، دستگاه تصفيه هوا، توليد کيت هاي آزمايشگاهي و دستگاه مونتاژ برد با قدرت 6 هزار قطعه در ساعت نيز در روز جاري رونمايي شد.
به گزارش ايرنا پارک علم و فناوري آذربايجان غربي با هدف بسترسازي براي توليد ثروت از طريق علم و فناوري تاسيس شده است؛ اين نهاد به عنوان يکي از ارکان مهم شکل گيري و توسعه اقتصاد دانش بنيان تلاش مي کند تا با استفاده از موقعيت ممتاز همجواري با سه کشور آسيايي و اروپايي و دارا بودن هفت مرز رسمي در سطح کشور به حمايت همه جانبه از شرکت هاي مبتني بر دانايي و خلاقيت و جذب سرمايه گذار بپردازد.
مديران اين پارک در تلاش هستند تا زمينه تجاري سازي و بازاريابي ايده هاي نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کليدي در ياري رساندن به حضور فعال اين شرکت ها در سطوح ملي و بين المللي داشته باشند.
12 رويداد شتاب «استارت آپ ويکند» از سال 1396 تاکنون با حمايت پارک علم و فناوري در آذربايجان غربي برگزار شده است و در مجموع 39 ايده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرايي را طي مي کند.
معاون علمي و فناوري رييس جمهوري امروز ميهمان مردم و مسوولان آذربايجان غربي است و در بدو ورود به ديدار نماينده ولي فقيه در اين استان رفت؛ رونمايي از محصولات فناور و بازديد از شرکت هاي دانش بنيان و فناور اين مجموعه از جمله برنامه هاي «ستاري» در روز جاري است.
بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي چهل ساله صنعت هسته اي جمهوري اسلامي در دانشگاه اروميه و ديدار با روساي دانشگاه ها و نخبگان استان از ديگر برنامه هاي اين سفر يک روزه است.
آذربايجان غربي تا قبل از دولت تدبير و اميد از جمله استان هاي محروم در بخش هاي دانش بنيان و توسعه شرکت هاي فناور بود اما با اجراي طرح هاي توسعه پارک علم فناوري و مراکز رشد و تزريق اعتبارهاي ملي و استاني، گام هاي بلندي براي توسعه بخش هاي علم وفناوري استان برداشته شده است.
9918/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار