Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-20@00:41:54 GMT

میرباقری فیلم «حضرت خدیجه(س)» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۹۵۴

به گزارش ایسنا، داوود میرباقری که براساس اخبار منتشرشده قصد ساخت سریال «سلمان فارسی» را هم برای تلویزیون دارد، قرار است فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» را بسازد.

طبق پیگیری‌های انجام‌شده که به نظر می‌رسد قطعی هم باشد چنان‌چه میرباقری سریال «سلمان فارسی» را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است.

احتمالا محمد خزاعی تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را به عهده خواهد گرفت. خزاعی پیش‌تر با فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تجربه همکاری با سازمان اوج را داشته است.

میرباقری که بیش از ۲۰ سال است در سینما فیلمی را کارگردانی نکرده، در سال‌های گذشته سریال‌های دینی متعددی را از جمله «مختارنامه»، «معصومیت از دست‌رفته»، «مسافر ری» و «امام علی (ع)» و نیز فیلم‌های «آدم برفی» و «ساحره» را ساخته است.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های سینمایی تلویزیون، جمعه ۳۱ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  «روزی در تونگ یانگ» فیلم جدید این مجموعه است که ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می شود.

فیلم درباره زن جوانی است که پس از سالها دوست دوران کودکی اش را می بیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بانوی فسایی با مصالح سنتی تنور نان بریزه می سازد
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، جمعه ۳۱ فروردین
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد