Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:  یک منبع آگاه گفت: تعدادی از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز/سه شنبه/ به دست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.
به گزارش خرداد ،این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد که گفته می شود 14 نفر بودند بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایرنا منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در 50 کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.هنوز هیچ یک از مسئولان امنیتی انتظامی در این مورد اظهار نظری نکرده اند. برچسب ها: بسیجی ، مرزبان ، میرجاوه

منبع: خرداد

کلیدواژه: بسیجی مرزبان میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان گفت: از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحد‌های تولیدی و خدماتی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند.
حسین زارعی افزود: از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای تجهیز وآماده سازی در سایت مرکزی هزینه شده است.
وی گفت: همچنین از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز وآماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان افزود: از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و همچنین دو هزار و ۹ نفر در واحد‌های مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

زارعی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به کارند گفت: در سال گذشته ۲۱ هزار و ۸۶۴ کامیون ترانزیت انجام دادند و همچنین ۱۷۱ بارگیری از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی انجام شد.
وی افزود: صادراتی که در سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸ کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان گفت: همچنین کل ناوگان ورودی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان در سال گذشته ۷۶ هزار و ۴۰۵ کامیون بود.

دیگر خبرها

  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد