Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@11:35:37 GMT

2 تن از اولیای مدرسه معین تفهیم اتهام شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۰۱۱

در حادثه کودک آزاری در مدرسه معین تهران و به دنبال شکایت ناظم این مدرسه (متهم) از بین 6 ولی دانش آموز شاکی، اولیای دو تن دیگر از دانش آموزان به شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد احضار و با حضور در دادسرا، تفهیم اتهام شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفتم خرداد امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به 10 سال حبس، 74 ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد. حالا، ناظم مدرسه معین نیز از اولیای تعدادی از دانش‌آموزان به اتهام ایراد ضرب و توهین در هنگام دستگیری شکایت کرده و این شکایت نیز در دستور کار دادسرا قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، 6 نفر از اولیای دانش آموزان به دادسرا احضار شدند که پیشتر چهار نفر از اولیا در شعبه بازپرسی حضور یافتند و ضمن تفهیم اتهام و اخذ توضیحات، برای سه تن از اولیای دانش آموزان قرار کفالت و برای یک نفر از آنها که اتهام اخلال در نظم عمومی دارد، قرار وثیقه صادر شد. دو تن از اولیای دانش آموزان نیز طی روزهای گذشته پیرو احضار صورت گرفته، به شعبه بازپرسی رفتند و تفهیم اتهام شدند و برای آنها قرار تامین کیفری صادر شد. پرونده‌ای هم در همان ابتدا برای مدیر مدرسه معین از باب «عدم نظارت و اعلام جرم به موقع» تشکیل شده بود که در این خصوص تحقیقات شعبه بازپرسی انجام شده و همزمان با تکمیل تحقیقات در ارتباط با اتهامات اولیای دانش آموزان به دادگاه ارسال می شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مدرسه معین اتهام اولیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی»، «چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟»، «نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق»، «فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن»، «راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟»، «چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟»، «حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم»، «معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟

نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق

فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن

راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟

چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟

حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم

معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده

 

 

 

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت