Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، محمد باقر قاصری مدیرحج و زیارت خراسان شمالی با بیان اینکه افرادی که برای سفر اربعین ویزا نداشته باشند از هیچ کدام از مرز‌های چهارگانه اجازه خروج ندارند گفت: از تمامی زائران تقاضا داریم که به هیچ وجه بدون داشتن ویزا و گذرنامه در مرز حضور پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آخرین آمار ثبت نام زائرین از استان پنج هزار و ۴۳۰ نفر است که دوهزار و ۲۷۳ نفر نیز ویزا دریافت کرده اند.
قاصری گفت: اگر کسی به هر شکلی بدون ویزا وارد کشور عراق شود و دستگیر شود طبق قانون عراق باید سه سال حبس را در عراق بگذراند.
مدیر حج و زیارت استان افزود: پارسال هشت هزار و ۵۰۰ زائر برای شرکت در اربعین ثبت نام کردند که پیش بینی می‌شود امسال نیز به همین تعداد برسد.
قاصری با اشاره به استقرار دو موکب قمر بنی هاشم و خراسانی در کربلای معلا گفت: این موکب‌ها در مجموع ۶ هزارو ۷۰۰ زائر را در این ایام خدمات رسانی می‌کنند.
به گفته‌ی قاصری هزینه دریافتی بابت ثبت نام هر زائر سه میلیون و ۷۲۰ هزار ریال و سایر هزینه‌های حمل و نقل داخل و خارج از کشوربرعهده خود زائر است.
گفتنی است: سازمان حج و زیارت از روز ۲۰ مهر تمامی اعزامی‌های عادی به عتبات را لغو کرده و این امکان را در اختیار زائرین اربعین قرار داده است.
انتهای پیام/ط


ثبت نام بیش از ۵ هزار زائر برای اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 97 زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکری بابیان اینکه پرواز‌های عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی افزود: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش یابد.

شکری در خصوص اعزامی‌های حج تمتع نیز گفت: هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی‌ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره