Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛­ در مراسم افتتاحیه سومین مخزن تأمین اضطراری آب شرب تهران در پارک فدک محله نارمک،​ بهمن نوری افزود: تهران شهری مستعد انواع بلایا است و در منطقه 8 تهران 11 درصد منطقه بافت فرسوده دارد.
وی گفت: آموزش موضوعی است که نباید از آن غفلت کنیم هم برای مردم هم برای مسئولان لازم است و ما آمادگی داریم شرکت آب و فاضلاب تهران هر طرح آزمایشی که برای تأمین آب شرب در شرایط اضطرار دارد در این منطقه اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری­ افزود: ​این منطقه به علت داشتن بافت فرسوده،​ شبکه آب فرسوده ­دارد به همین دلیل هدر رفت آب در آن نیز زیاد است که برای این موضوع ­باید چاره ای اندیشید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در سخنانی گفت: اگر زلزله ای بالاتر از 7 ریشتر در تهران به وقوع بپیوندد حداقل 2 میلیون نفر جان خود را از دست می دهند اما­8 میلیون نفر دیگر نیز درگیر موضوع می شوند.
سردار اسماعیل نجار افزود: حداقل 3 تا 4 برابر وسعت تهران زمین لازم داریم با امکانات موجود جمعیت زلزله زده را اسکان دهیم و خدمات اولیه مانند سرویس بهداشتی، جمع آوری زباله و فاضلاب، بهداشت و ایمنی آنها موضوعاتی دیگری بعد از نجات و اسکان موقت آسیب دیدگان از زلزله خواهد بود.
وی گفت:​ درحال حاضر حدود 15 تا 20 درصد آمادگی در بخش های مختلف برای رویارویی با زلزله در تهران وجود دارد.
نجار افزود: درحال حاضر باید امکانات و تجهیزات را برای روبرویی با این شرایط آماده و از آن به صورت درست استفاده کنیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: 5 استان پیشرو در شرایط اضطرار و وقوع زلزله امکانات خود را در تهران مستقر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاحیه مخزن آب شرب اضطراری تهران شهردار منطقه8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غارسهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحد‌های اقامتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند