Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@09:51:42 GMT

پرسپولیس زمین تمرینی خود را تغییر می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۱۳۷

پرسپولیس زمین تمرینی خود را تغییر می‌دهد

رکنا: مسئولان باشگاه سرخپوشان پایتخت قصد دارند زمین تمرینی تیم را تغییر دهند.

با نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است تا زمین تمرینی این تیم تغییر کرده و بازیکنان این تیم در نقاطی همانند تهرانسر و یا شهریار تمرین کنند.

چندی پیش برانکو نیز از کیفیت ورزشگاه شهید کاظمی ابراز نارضایتی کرده بود و قرار است تا این زمین تمرینی در 2 فصل پاییز و زمستان استراحت کرده تا آماده تمرین در فصول بهار و تابستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال قبرها 12 طبقه شدند! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس پایتخت زمین باشگاه تهرانسر ورزشگاه عکس تصاویر ایران قتل مرد پرونده فیلم زندگی جوان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟