Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه اطلاع‌رساني بانک سپه: هميش مک مستر سفير نيوزيلند در ايران و ديويد گالت رئيس خانه حراج تمبر و سکه نيوزيلند از موزه بانک سپه بازديد کردند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانک سپه؛ سفير نيوزيلند که براي سومين بار از موزه بانک سپه ديدن مي‌کند با همراهي ديويد گالت رئيس خانه حراج تمبر و سکه نيوزيلند و همسر وي از موزه بانک سپه بازديد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش هميش مک مستر سفير نيوزيلند در ايران از سکه شناسان سکه‌هاي اروپايي و مؤلف مقالات متعدد درزمينهٔ سکه‌شناسي است.

ثبت و پيگيري مغايرتهاي کارتي نظام پيشنهادها پايگاه ملي مناقصات کانون بازنشستگان صندوق بازنشستگان کارکنان بانکها فراخوان و اطلاعيه ها تکريم ارباب رجوع پرسشهاي متداول طرح هدفمندسازي يارانه ها شماره حسابهاي پر استفاده ارتباط مستقيم با مديرعاملآگاهي از شماره شبابانکداري بدون ربا نرخ سود علي الحساب سپرده ها نرم افزار جستجوگر و مسيريابي شعب تماس با ما هشدار امنيتي مدير سايت پيوندها همکاران نقشه سايت
كليه حقوق اين سايت متعلق به بانک سپه مي باشد. مرور بهتر سايت در IE ورژن 9 به بالا و FireFox ورژن 30به بالا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انهدام گران‌ترین رادار آمریکایی در اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حزب الله لبنان در حمله به پایگاه نظامی میرون که تصاویر آن منتشر شد، یکی از رادارهای آمریکایی برای رهگیری موشک هایی که به سمت این پایگاه می آید را منهدم کرد. این ویدیو را با زیرنویس فارسی می‌‎‌بینید.

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از موشک سپاه در پایگاه اسرائیل | فیلم
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • (ویدیو) روایت خبرنگار BBC از حجم آسیب‌ها به پایگاه نوآتیم
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • لحظه انهدام گران‌ترین رادار آمریکایی در اسرائیل
  • حراج بیش از ۲.۶ تن طلا در نوزده مرحله/ کدام بانک خریدار طلای حراجی است؟
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟
  • حرف‌های تکراری چهار رئیس بانک مرکزی درباره دلار