Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:29:02 GMT

مشکلات اقتصادی سبب غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن نشود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۲۲۳

مشکلات اقتصادی سبب غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن نشود

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عصر روز گذشته در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی، دادگستری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها اقدام به تهاجم و مشکل‌تراشی کرده اظهار کرد: متاسفانه الان دیدگاهی در برخی افراد وجود دارد که مشکل فعلی کشور تنها اقتصادی است و نباید به دیگر عرصه‌ها توجه خاصی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن یک تهاجم بسیار گسترده و همه جانبه است افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌بندد که بتواند زمینه‌ای فراهم کند تا ارزش‌ها و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی مردم ما را از بین ببرد و اگر ما از این توطئه دشمن غافل بمانیم قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: توجه به مباحث دینی و فرهنگی جامعه از اهمیت بسیار زیادی قائل است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که پس از رفع مشکلات اقتصادی به دلیل بی‌توجهی‌هایی که داشتیم در بحران فرهنگی وارد نشده باشیم.
ناصری یزدی به مشکلات موجود اقتصادی کشور اشاره کرد با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به داخل کشور است تصریح کرد: اگر در این شرایط همه با یکدیگر متحد می‌شدیم و برای رفع مشکلات با دغدغه و دلسوزی حرکت می‌کردیم قطعا بسیاری از مشکلات برطرف می‌شد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه الان چشم و هم چشمی در گران کردن شده و هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم تصریح کرد: فرهنگ سود بیشتر که در جامعه تولید، صادرات و واردات ما دیده می‌شود زمینه‌ای فراهم کرده که افراد به دنبال روش‌هایی باشند که سود بیشتری داشته باشند ولو اینکه کیفیت کار آنها هم پایین‌تر باشد اما سود بیشتر را دنبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه همه این موارد به دلیل بی‌توجهی‌هایی است که به فرهنگ در زمینه‌های مختلف صورت گرفته گفت: اگر فرهنگ کار، تعهد، پایبندی به قانون و موارد مختلف دیگر را به نحو درست تقویت می‌کردیم قطعا الان شاهد چنین مشکلاتی در عرصه اقتصاد نبودیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور ریشه فرهنگی دارد گفت: همین الان هم باید در کنار توجهی که به مباحث اقتصادی داریم باید به تقویت فرهنگ جامعه هم توجه کنیم و در راستای تقویت فرهنگ دلسوزی برای کشور و دیگر همنوعان، تقویت فرهنگ کار، تقویت فرهنگ دینی و اسلامی و تقویت فرهنگ زندگی انسان در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه دشمن یک تهاجم همه جانبه علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران در دست اجرا دارد گفت: اگر ما حتی یکی از جنبه‌هایی که دشمن در آن فعالیت می‌کند را رها کنیم قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.
سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد هم در این نشست با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در ارتباط با ارتقای سطح امنیت اجتماعی در استان یزد پرداخت و دیگر حاضران در جلسه هم توضیحاتی در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط با حوزه خود بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد امام جمعه یزد تهاجم فرهنگی مشکلات اقتصادی نیروی انتظامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری فرهیختگان در غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.

----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • راهکارهای کاهش استرس
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود