Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:36:41 GMT

برقراری امنیت در سایه قرآن پایدارتر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۲۲۴

برقراری امنیت در سایه قرآن پایدارتر است

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های مرزی تایباد طی گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی افزود: با وجود آسیب‌های اجتماعی فراوانی که امروز در کمین افراد است، تقویت باورهای قرآنی و ارتقای سطح بینش و آگاهی در نیروهای مرزبانی برای حفظ امنیت لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های بصیرت افزایی در پاسگاه‌های مرزی اظهار کرد: در پیشبرد مباحث و مسائل دینی میان نیروهای مرزبانی این استان اقدامات موثری صورت گرفته است که مورد استقبال خوب مرزبانان و خانواده‌هایشان قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: همه ساله مسابقات قرآن در رده‌های متفاوت برای نیروهای کادر، وظیفه و خانواده‌ها در هنگ‌های مرزی برگزار می‌شود. همچنین جوایزی از طرف فرماندهی به افراد برتر تقدیم می‌گردد.

وی گفت: شهرستان تایباد در زمینه برگزاری کلاس‌های قرآن پیشگام بوده و در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، احکام، تفسیر، نهج البلاغه و حفظ قرآن کریم اقدامات موثری انجام داده است.

آموزه‌های قرآن در استحکام خانواده موثر است
حجت‌الاسلام رامیار آموزه‌های قرآن را در استحکام خانواده موثر دانست و افزود: نتیجه برگزاری این دوره‌ها استحکام بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان در نیروهای مرزبانی است. این اقدامات در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: یک سرباز برای حفظ خاک کشور نیاز به آرامش دارد. اگر خانواده از برکات قرآن بهره‌مند باشد، سربازان این مرز و بوم با آرامش خاطر به میهن خدمت کرده و به راحتی شرایط سخت مرز را تحمل خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها رییس عقیدتی مرزبانی تاثیر قرآن خانواده استحکام امنیت تایباد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

مرزبانی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیرو‌های مرزبانی و طالبان اعلام کرد: ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند