Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:23:17 GMT

احداث مجتمع گردشگری در اراضی ملی غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۳۵۸

احداث مجتمع گردشگری در اراضی ملی غیرقانونی است

به گزارش ایرنا،بهروز ندایی روز سه شنبه در جلسه کار گروه تخصصی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری اردبیل افزود: برخی شرکت های تعاونی زمین های مسیر اردبیل -سرعین برای احداث مجتمع های گردشگری تملک کردند که ضروری است مورد بررسی قرا گیرد .
وی اظهارداشت: تملک اراضی در این مسیر ها با کاربری کشاورزی برای احداث مکان های گردشگری بدون اطلاع از ضوابط از سوی شرکت های تعاونی ادارات غیرقانونی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ندایی با بیان اینکه این مسیر ها مسیر حیاتی و توسعه استان است افزود: شرکت های تعاونی ادارات در تملک این زمین ها دقت کنند تا مشکلاتی برای اعضای تعاونی ها بوجود نیاید.
وی گفت: کل مسیر اردبیل-سرعین 17 کیلومتر است که 47 درصد آن مربوط به اراضی ملی است و ادعای تملک 60 درصد این اراضی از سوی تعاونی ها غیر ممکن است.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل زیباسازی و ساماندهی مجتمع های بین راهی را یادآور شد و گفت: زیباسازی رستوران ها و مجتمع های بین ر اهی در مسیرهای اردبیل-سرعین ،اردبیل- سرچم و اردبیل-آستارا مدنظر قرارگرفته و لازم است در قالب طرح مطرح و مصوب شود .
وی احداث بزرگراه ها را در رونق گردشگری استان ضروری دانست و گفت:اصلاح جاده ها ، احداث بزرگراه ها و تکمیل راه آهن اردبیل از جمله طرح هایی هستند که در رونق گردشگری استان موثر خواهند بود .
در این جلسه فرایند زیباسازی و نماسازی واحدهای پذیرایی بین راهی ،21 مورد بسته سرمایه گذاری گردشگری و تعدادی از پیشنهادهای متقاضیان سرمایه گذاری بررسی و مصوب شد .
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی زمین سرمایه گذاری صنایع دستی و گردشگری گردشگری معاون امور عمرانی استاندار راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان

شهردار اصفهان در این مراسم با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان از امکانات تفریحی شهر گفت: مقرر شد تور‌های گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

علی قاسم‌زاده افزود: ۲ مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود که یکی از آنها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای نخستین پارک موضوعی نوری اصفهان در مجتمع گردشگری صفه گفت: این مجموعه نوری مساحتی بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با برخورداری از ۴۰ المان نوری موضوعی را در خود جای داده است.

سعید ساکت با اشاره به ۲۹ هزار ساعت اقدام فنی، عمرانی و تخصصی به منظور عملیاتی سازی این طرح، هدف از اجرای آنرا ارتقای خدمات گردشگری در مجتمع گردشگری صفه دانست.

او با اشاره به اقدامات زیرساختی، زیباسازی، عمرانی و فنی صورت گرفته برای راه‌اندازی بولینگ صفه در کلاس ملی و بین‌المللی گفت: مجموعه بولینگ صفه یکی از پرطرفدارترین سالن‌های تفریحی ورزشی این حوزه است که با مساحتی بیش از ۸۰۰ متر مربع پس از ۱۰ سال نسبت به به روزرسانی و حل معضلات زیرساختی آن اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری غذایی در ایستگاه یک و ۲ تله‌سی‌یژ ناژوان، خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا ضمن بهره‌گیری از مجموعه‌های غذایی برند و اصیل، اقدامات خلاقانه جدیدی در طراحی، تنوع غذایی و فضا‌های محیطی بکر در نظر گرفته شود.

او گفت: مجموعه غذایی ایستگاه یک تله کابین صفه با دارا بودن چشم انداز بام اصفهان، در مساحتی ۹۰۰ متری اجرا و اکنون آماده ارائه خدمات به گردشگران است. همچنین مجموعه غذایی دیگری در ایستگاه ۲ تله کابین صفه با مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع در دل کوه صفه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان