Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:32:09 GMT

تجمع عده ای مغازه دار مقابل شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۴۰۳

تجمع عده ای مغازه دار مقابل شورای شهر تهران

تهران- ایرنا- تعدادی از افرادی که خود را مغازه داران و ‌کسبه پاساژی در حوالی پل گیشا معرفی کردند روز سه شنبه مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش ایرنا این افراد مدعی بودند با اقدام شهرداری تهران ارتباط بخشی از مغازه های این پاساژ با خیابان اصلی قطع و تعداد مشتریانشان کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که این افراد به منظور پیگیری برای حل مشکل خود مقابل ساختمان شورا حاضر شده اند.
این افراد همچنین خواسته هایشان را در قالب بنرهایی با خود همراه داشتند.
ساختمان شورای اسلامی شهر تهران در خیابان بهشت پایتخت واقع شده است.
تهرام/7244/3225/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تجمع مقابل شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران از افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سوده نجفی در تشریح عملکرد کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات مهم کمیته سلامت در شورای ششم، تشکیل کارگروه‌های مختلف متناسب با شرایط شهر و مشکلات آن با حضور متخصصان، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی بود تا بتوانیم موضوع سلامت در کلانشهر تهران را در ابعاد مختلف بررسی و راهکارهای لازم را به حوزه‌های مختلف مجری در شهرداری تهران ارائه کنیم.

وی ادامه داد: تأکید ما در کمیته سلامت بر یکپارچه سازی و جلوگیری از موازی کاری های مرسوم که بین دستگاه های مختلف به ویژه شهرداری بود که بخشی از این امر تحقق یافت و بررسی های کمیته سلامت و صاحب نظران این بود که تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران می تواند راهکاری برای جلوگیری از این موارد باشد و حتی سایر بخش های حوزه سلامت شهر تهران را برای خدمت به شهروندان همراه کند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: این طرح بعد از بررسی های فراوان در کمیته تدوین شده است و امیدواریم در سال آینده بتوانیم به صحن شورا ارائه کنیم تا در صورت تصویب آن از سوی اعضای شورا، شهرداری را ملزم به یکپارچه سازی اقدامات در حوزه سلامت کنیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، وی گفت: با وجود اینکه شهر تهران پایتخت ایران است و تصور همگان این است که امکانات آن در حوزه بهداشتی و درمانی نسبت به سایر شهرها و کلانشهر ها مناسب می باشد؛ اما در عمل اینگونه نیست و سرانه بهداشتی و درمانی برخی از مناطق شهر تهران در مقایسه با سایر شهرها پایین تر بوده و حتی ما در منطقه ۱۹ شهر تهران درمانگاه و بیمارستانی نداریم. تلاش زیادی به همین منظور داشتیم و رایزنی هایی با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام دادیم که امیدواریم این اقدامات در سال ۱۴۰۳ منجر به تأسیس بیمارستانی در این منطقه شود تا شهروندان این منطقه بتوانند از امکانات درمانی مناسبی برخوردار شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!