Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان احمدی‌ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه جاری، اظهارکرد: در همین راستان انتخابات انجمن اولیا و مربیان همزمان با این هفته در ۹۴ واحد آموزشی شهرستان رودسر برگزار می شود.

احمدی افزود: با برگزاری انجمن اولیا و مربیان تمامی فعالیت‌های مدارس شکل قانونی یافته و سبب ارتباط نزدیک‌تر میان اولیای دانش آموزان و مربیان واحدهای آموزشی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتباط بیشتر میان اولیا و مربیان و مدیران مدارس را سبب ارتقای کیفیت ارائه خدمات در واحدهای آموزشی و همچنین سطح کیفی آموزش‌ها دانست و گفت: در طول هفته پیوند اولیا و مربیان ۱۲ برنامه در واحدهای آموزشی شهرستان برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش رودسر ادامه داد: این برنامه ها در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی، و همچنین برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس است.

احمدی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در ۹۴ واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی شهرستان رودسر مشغول به فراگیری علم هستند.

کد خبر 4431849

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن اولیا و مربیان رودسر قربان احمدی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند