Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:26:28 GMT

برتری تیم فوتبال شاهین در جام یونس شکوری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۴۱۷

برتری تیم فوتبال شاهین در جام یونس شکوری

بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام زنده یاد یونس شکوری، چهارمین روز خود را با برتری تیم‌های شهدای پلاسکو، شهرزیبا، شهید پناهی و شاهین سپری کرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در رقابت‌های برگزار شده تیم شهدای پلاسکو در رده 45 سال با دوگل از سد پلیس آگاهی گذشت، همچنین در رده سنی 50 سال تیم شهر زیبا  با حساب 3 بر یک مقابل راه‌آهن پیروز شد، در همین رده سنی تیم شهید پناهی با نتیجه یک برصفر برابر آبفا به برتری دست یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهیج ترین بازی که در رده سنی 65 سال برگزار شد, تیم شاهین موفق شد تیم راه آهن را با یک گل شکست دهد.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

چهارشنبه 25 مهرماه :
ساعت 12- رده سنی 45 سال: ژاندارمری- راد
ساعت 13- رده سنی 40 سال:  آموزش و پرورش - پلیس راهبر
ساعت 14- رده سنی 65 سال: همای دهداری- شیرودی
ساعت 15- رده سنی 65 سال: نادر- سپهر
ساعت 16- رده سنی 45 سال: آموزش و پرورش- جانبازان

این مسابقات روزهای زوج در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و در هفت رده سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد