Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:30:25 GMT

یک بازیگر سرشناس دیگر، کارگردان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۴۷۲

ویگو مورتنسن بازیگر نامزد جوایز بفتا، گلدن گلوب و اسکار که به تازگی در فیلم «کتاب سبز» بازی کرده است قصد دارد برای اولین بار فیلمی را کارگردانی کند.

«سقوط» عنوان فیلمی است که مورتنسن قرار است آن را کارگردانی کند. او همچنین فیلمنامه این فیلم را نوشته است. داستان این درام خانوادگی درباره رابطه یک پسر با پدر سالخورده اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویگو مورتنسن در این فیلم در یکی از ۲ نقش اصلی در کنار لانس هنریکسن بازیگر فیلم های «بعد از ظهر سگی»، «بیگانه ها»، «تاریکی نزدیک» و «آپالوسا» که سه بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده است و سوریر گودناسون بازیگر فیلم «دختری در تار عنکبوت» بازی خواهد کرد.

داستان فیلم «سقوط» درباره جان پترسون با بازی مورتنسن است که با اریک شریکش و مانیکا دخترخوانده اش در جنوب کالیفرنیا زندگی می کند، پدر او ویلیس با بازی هنریکسن کشاورزی است که نگرش و رفتار سنتی دارد، وقتی که ویلیس برای مدت زمان نامشخص به نزد خانواده جان در لس آنجلس می رود این دو دنیای بسیار متفاوت باهم برخورد می کنند.

«سقوط» را دانیل بکرمن تهیه کننده فیلم «جادوگر» (۲۰۱۵) از اسکای‌تیا فیلمز به همراه ویگو مورتنسن تهیه خواهند کرد.

هان‌وی فیلمز نیز قرار است پخش و فروش جهانی فیلم را برعهده بگیرد به همین منظور گابریله استوارت مدیر هان‌وی فیلمز در مورد این همکاری گفت: ویگو (مورتنسن) به عنوان یک هنرمند واقعا پراحساس شناخته می شود. او یک عکاس، شاعر و آهنگساز بااستعداد است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گلدن گلوب بازی پدر کشاورزی خانواده ارباب حلقه ها بازیگر هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی

نرووردی هر هفته به سقوط نزدیک تر می شود.

ساسولو و لچه در چارچوب بازی‌های هفته ۳۳ فصل 24-2023 سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ لچه خاتمه یافت. ساسولو با این باخت در رتبه نوزدهم باقی ماند.

ساسولو که در حال سپری کردن یازدهمین فصل خود در سری آ است، با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم جدول در منطقه سقوط به سری بی قرار دارد. آنها طی ۲۰ بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده اند. ساسولو در پنج هفته پایانی، برنامه آسانی ندارد؛ آنها باید مقابل فیورنتینا، اینتر، کالیاری، جنوا و لاتزیو به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک