Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور جزئیات نحوه پرداخت وام بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه پیام نور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر مجید صفاری نیا در کارگاه آموزشی تخصصی پرداخت و بازپرداخت وام بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان که به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولان بنیاد علوی در جهت محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و افرادبی بضاعت، از افزایش یک و نیم برابری اعتبار صندوق رفاه دانشجویان در ترم جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات وام صندوق رفاه دانشجویان

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: پرداخت وام های شهریه صندوق رفاه و بنیاد علوی به منظور ایجاد زمینه سازی مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد و کم بضاعت بومی و غیربومی در تمام مقاطع تحصیلی آغاز شده است.

دکتر صفاری نیا با عنوان اینکه شرایط اعطای وام های صندوق رفاه تحت قوانین و مقررات و به شرط تامین اعتبار از سوی این صندوق خواهد بود، گفت: وام شهریه دانشجویان کارشناسی با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۵ میلیون ریال ، وام شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و وام شهریه دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی و هر نیمسال مبلغ ۲۵ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: مسئول امور دانشجویی مرکز یا واحد باید قبل از درخواست وام دانشجو شرایط وام را به صورت کامل برای دانشجو توضیح دهد و به دانشجو اعلام کند که بعد از ثبت وام، پیگیری هایی از قبیل ( پرداخت ۱۰درصد کل بدهی و صدور دفترچه اقساط) به عهده خود دانشجو است.

جزئیات وام بنیاد علوی ویژه دانشجویان

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور درخصوص وام بنیاد علوی نیز اظهار داشت: وام بنیاد علوی برای کمک به دانشجویان متاهل و مجرد که توانایی مالی برای پرداخت شهریه ندارند، با مبالغ یکسان در تمامی مقاطع تحصیلی پرداخت می شود.

دکتر صفاری نیا با عنوان اینکه وام بنیاد علوی بدون کارمزد است، به جزئیات مبالغ وام اشاره کرد و گفت: این وام با احتساب سنوات مجازبرای دانشجویان کارشناسی تا ۸ نیمسال تحصیلی ، دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی برای دانشجویان متاهل کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۸ میلیون ریال و برای دانشجویان مجرد کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۶ میلیون ریال است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی با اشاره به مزایای وام بنیاد علوی گفت: از مزایای این وام این است که با یک گواهی کسر از حقوق مبلغ وام مذکور به حساب خود دانشجو در یکی از شعب بانک تجارت پرداخت می شود و در پایان تحصیل به پرداخت ۱۰% کل بدهی جهت تسویه حساب نیازی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه پيام نور وام دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ماهیت تفاوت صندوق با شرکت‌های بیمه بازرگانی بحث بازیافت است ما در قانون اجازه بخشودگی کامل نداریم چرا که امانت دار مردم هستیم و نمی‌توانیم از جیب مردم ببخشیم پول بیمه‌گذاران نزد ما امانت است صندوق تامین خسارت‌های بدنی از تمام صندوق‌ها حمایتی‌تر است.

او در ادامه اظهار کرد: ۵۸ هزار نفر به سبب صندوق تامین خسارت‌های بدنی زندان نرفتند اگر صندوق دچار چالش شود ۲۰ درصد به ظرفیت زندان‌ها اضافه خواهد شد سال گذشته در صندوق ۱۱ هزار دادخواست حقوقی علیه افراد داشتیم. صندوق بیش از ۲۱ هزار میلیاردتومان از سال ۹۵ تاکنون خسارت پرداخت کرده است که از این عدد ۱۲ همت آن قابل بازیافت نیست.

قمصریان بیان کرد: در سال گذشته صندوق به بیش از ۳۰ هزار نفر خسارت به میزان ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت داشته است. امسال در صندوق بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مابه التفاوت خسارت پرداختی شرکت‌های بیمه را داشتیم که متاسفانه بازیافت ندارد.

او در خصوص پرداخت تفاوت خسارت‌های زن و مرد گفت: امسال صندوق به ۶۴۴ نفر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشته است.

قمصریان بیان کرد: سال گذشته تعداد افراد مشمول خسارت از صندوق کاهش داشته و به عدد ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده‌ایم در سال گذشته ۴۳۳ میلیارد تومان از خسارت‌های پرداختی خود را بازیافت کردیم که این مقدار ۱۲ برابر بیشتر از بازیافتی سال ۱۴۰۰ است. امسال در لایحه بودجه توانستیم ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان بودجه بگیریم که هنوز تخصیص نشده است که از این مقدار باید ۲ هزار میلیارد تومان را به بیت‌المال و مقداری به پابند الکترونیکی بدهیم.

او بیان کرد: از ۲۱ هزار میلیارد تومان خسارت پرداختی صندوق از سال ۹۵ تاکنون بیش از هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان صندوق به زیاندگان اتباع خارجی پرداخت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • نحوه خرید کفش از سایت های خارجی در ایران
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»