Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نویسندگان مقالات، دانشگاهیان و فعالان صنعت بیمه می توانند با ارسال مقاله برای این همایش بر اساس محورهای 21 گانه اعلام شده مشارکت کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، موضوع همایش امسال "صنعت بیمه، نوآوری و فناوری اطلاعات" است و بر این اساس علاقمندان لازم است متن کامل مقالات خود را از طریق لینک اختصاصی ارسال مقالات در سایت این همایش به آدرس:

http://seminar25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irc.ac.ir/articles/sendarticle.php  به کمیته علمی همایش ارسال نمایند.
گفتنی است، همایش بیمه و توسعه 13 آذرماه 97 در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود و اطلاعات تکمیلی در مورد محورهای مورد بحث و سایر جزئیات برگزاری همایش از طریق سایت اختصاصی آن به آدرس http://seminar25.irc.ac.ir اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ملت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسراییل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم  به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

اما در تازه‌ترین اخبار از آمریکا نشان می‌دهد که برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته‌شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.

در ویدئوی دیگری، دانشجویی که فقط از اعزام گارد ملی آمریکا به دانشگاه‌ها فیلمبرداری می‌کرد، توسط مأموران گارد ملی مورد شلیک گلوله و حمله قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد