Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت از کارگاه های تولیدی در قطب صنعتی شهرکرد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق، ماموران موفق شدند 3 باند سارقان کارگاه های تولیدی در قطب صنعتی شهرکرد، منزل و احشام را متلاشی و 18 نفر سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، از این سارقان بیش از 22 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
غلامزاده افزود: سارقان به 42 فقره سرقت اعتراف کردند و مقادیری زیادی طلا و سکه، 174راس انواع احشام از آنان کشف شد.
وی، از افزایش 18 درصدی کشفیات در حوزه سرقت نیز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 باند سرقت متلاشی شده است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و 200 واحد صنعتی دارد.
7360/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری سرقت فرماندهی انتظامی استان کشف و ضبط راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا