Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده ۳ مدال بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: حریف تایلندی‌ام ۱۳ سال از من بزرگ‌تر بود و کم سن و سال‌ترین دونده بازی‌های پاراآسیایی بودم. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ استانها اصفهان نظرات

هاجر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره کسب 2 مدال نقره دو 200 و 400 متر و مدال برنز دو 100 متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: بازی‌های پاراآسیایی در سطح بالایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جزء رده سنی جوانان هستم، اما در این مسابقات با حریفان  بزرگسال که چندین سال از من بزرگ‌تر بودند رقابت کردم.

وی افزود: حریف تایلندی‌ام 13 سال از من بزرگ‌تر بود و کم سن و سال‌ترین دونده بازی‌های پاراآسیایی بودم.

دونده معلول اصفهانی درباره فینال ماده 400 متر ادامه داد: در 100 متر پایانی دو 400 متر دچار ضعف شدیدی شدم و بدنم توان ادامه کار را نداشت و در حالی که تا 80 متر مانده به پایان نفر اول بودم، نتوانستم این جایگاه را حفظ کنم و پشت سر حریفم قرار گرفتم. زمانی که دیدم نفر سوم به من نزدیک می‌شود خودم را در نزدیکی خط پایان به زمین زدم تا مدال نقره را از دست ندهم.

صفرزاده درباره برنامه‌های آینده خود اضافه کرد: مسابقات انتخابی جهانی و پارالمپیک را در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در آن مسابقات سهمیه بگیرم.

وی با بیان اینکه در کاروان کشورمان کسی انتظار نداشت بتوانم مدال بگیرم، گفت: اما با تلاش فراوان موفق به کسب 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدم. البته انتظار داشتم نتیجه بهتری بگیرم، اما همین که دست خالی به ایران برنگشتم خدا را شکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی