Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه مهر ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مشکین‌شهر برگزار شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشکین‌شهر، مراسم معارفه مهر ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مشکین‌شهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر گفت: ما برای دانشجویان وردی جدید برای اینکه دانشجویان با شناخت، اطلاعات و آگاهی بیشتر نسبت به سیستم دانشگاه پیام نور وارد سیستم دانشگاه شوند و بتوانند با آگاهی و با شناخت و اطلاعات بیشتر برای چهار سال خود، با اهداف عالی تصمیم بگیرن این برنامه رو تدارک دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته سیر صعودی جذب دانشجو را داشتیم در ایام تعطیلات تابستان که بسیاری از مراکزها و واحدها تعطیل شده بودند به همراه همکارانم از این فرصت استفاده کردیم و با برنامه ریزی‌هایی که قبلا داشتیم در اقصی نقاط شهرستان و روستای اطراف برای شناساندن ظرفیت دانشگاه پیام نور تلاش کنیم و این تلاشهای ما بی‌ثمر نماند و نتیجه داد و امسال نیز همچون سال‌های قبل شاهد استقبال خوب دانشجویان از این دانشگاه بودیم که من از این بابت خیلی خوشحال هستم و امیدوارم در سالهای بعد نیز شاهد رشد حضور دانشجویان در این دانشگاه باشیم.

وی گفت: دانشجویان برای اینکه نگران مشکل پرداخت شهریه نباشند در این دانشگاه سه حرکت ویژه ای انجام دادیم که می‌توان به افزایش اعتبار وام شهریه بدون کارمزد باز پرداخت بعداز فارغ التحصیلی، وام بنیاد علوی بدون کارمزد باز پرداخت بعداز فارغ التحصیلی و وام از بانک انصار با کارمزد 1/4 درصد که پرداخت در طول ترم است اشاره کرد.

انتهای پیام/م

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند