Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - ساختمان مرکز رشد استان آذربایجان‌غربی و مراسم رونمایی از ۱۰ محصول فناورانه پارک علم و فناوری استان، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، ساختمان مرکز رشد پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از ۱۰ محصول فناورانه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رونمایی شد و در ادامه مراسم معاون علمی و فناوری رییس جمهور از شرکت‌های مستقر در پارک علمی و فناوری استان آذربایجان‌غربی بازدید کرد و از مشکلات این شرکت‌ها آگاه شد.

حسن حیدری رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: مرکز رشد پارک، در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است.

حیدری ادامه داد: عملیات اجرایی این مرکز از سال ۱۳۸۸ شروع شده ولی به دلیل بی توجهی مسئولان بلاتکلیف مانده بود که با حمایت دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۴ عملیات احداث این مرکز تسریع یافت.

وی اضافه کرد: ۸۴ شرکت و واحد فناور دانش بنیان در این مرکز استقرار دارند و علاوه بر اجرای ایده های علمی و فناورانه، به تولید محصولات نوین می‌پردازند.

 

 

46

کلید واژه‌ها : معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری - فناوری - استان آذربایجان غربی - سورنا ستاری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری استان آذربایجان غربی سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت