Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صلاحيت اعضاي جديد هيات مديره بانک سينا از سوي بانک مرکزي تائيد شد اما آيا عملکرد مالي هيات مديره و مديرعامل اين بانک در سال جاري نيز مورد تائيد سهامداران است؟
به گزارش خبرگزاري آريا، بانک سينا به تازگي تائيديه صلاحيت محمد رضا پيشرو، غلامعباس نعمت اللهي، محمد رضا ساروخاني، قربان دانيالي و عليرضا تقديري از بانک مرکزي دريافت کرده است و به اين ترتيب اين افراد براي دو سال آينده در هيات مديره اين بانک عضو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته در بانک سينا در شش ماهه ابتداي امسال اتفاقات ديگري هم رخ داده است مثلا پس از اينکه خدمات جديد بانک سينا شامل 5 خدمت جديد پي بوم، پيامد، نقشه شعب، کارپوشه و انتقال وجه دوجانبه در نرم افزار همراه بانک سينا رونمايي در شهريور ماه امسال رونمايي شد پشم چي معاون فناوري اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سينا از اين بانک جدا و به بانک پارسيان پيوست.
اما نقطه عطف فعاليت هاي «پيشرو» در بانک سينا در سال جاري عملکرد مالي اين بانک است.
بانک سينا در شش ماهه نخست سال جاري در اعطاي تسهيلات حدود 12 درصد و در جذب سپرده 15 درصد رشد داشته است و تنها طي شش ماه رکورد سال 96 را شکسته و از سقف کل اعداد سال 96 عبور کرده است.
آمارهاي متقن اذعان دارد که در شهريور 97 ، تسهيلات اعطايي در اين ماه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، تقريبا سه برابر رشد داشته و از رقم 11 هزار ميليارد ريال به 32 هزار ميليارد ريال رسيده است.
بيشترين افزايش تسهيلات در اين دوره مربوط به فروش اقساطي و جعاله بوده است .
کارنامه عملکرد پيشرودر پايان دوره شش ماهه منتهي به 31 شهريور نشان ميدهد که مانده تسهيلات بانک سينا حدود 140 هزار ميليارد ريال بوده که به واسطه اين تسهيلات 11 هزار و 751 ميليارد ريال درآمد کسب کرده که نسبت به درآمد همين دوره در سال قبل با رقم 9 هزار و 850 ميليارد ريال حدود 20 درصد رشد در کسب درآمد عملياتي داشته است.
مجموع سپرده هاي جمع آوري شده در شش ماهه منتهي به 31 شهريور 97 معادل 170 هزار و 500 ميليارد ريال بوده که براي اين مبلغ حدود 10 هزار ميليارد ريال سود پرداخت کرده است.
در سال قبل به دليل بالاتر بودن سود سپرده، سود پرداخت شده حدود 11 هزار و 254 هزار ميليارد ريال بوده حال آنکه جمع سپرده جمع آوري شده 155 هزار ميليارد ريال بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل