Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:18:35 GMT

انبار احتکار برنج و پوشاک در گرمی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۶۶۱

انبار احتکار برنج و پوشاک در گرمی کشف شد

اردبیل-ایرنا-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در پی گزار ش های مردمی یک انبار احتکار برنج و پوشک بچه در شهرستان مرزی گرمی مغان کشف شد.

حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 500کیلوگرم برنج هاشمی ، چهارهزار و 500 کیلوگرم برنج طارم ، 2 هزار و 530 کیلوگرم برنج هندی و تعداد 2 هزار و500 بسته پوشاک بچه مولفیکس به ارزش یک میلیارد و 144میلیون و 750 هزار ریال کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: پرونده پس از سیر مراحل قانونی و بررسی دقیق در شعبه اول قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی و اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شد.
نجف زاده گفت : براساس حکم صادره فرد متخلف علاوه بر توزیع کالای مکشوفه در شبکه تحت نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت به پرداخت مبلغ هشتصد و یک میلیون و 35 هزار ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم گردید..
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین از کشف انواع روغن موتور ، آب باتری ، فیلتر هوا ، اگزوز ماشین در انباری در شهرستان پارس آباد خبرداد و افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 12 هزار و 904 لیتر انواع روغن موتور و 3 هزار و 520
لیتر آب باطری ،یک هزار و 360 عدد فیلتر هوا ،520 عدد هواکش و همچنین انواع اگزوز در مجموع به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کشف شد.
وی اضافه کرد : پرونده پس از انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع و هم اکنون درحال رسیدگی و صدور حکم قانونی بوده و دستور عرضه فوری اقلام مکشوفه در بازار نیز صادر گردیده است.
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات حكومتي اردبيل احتكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد